اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۷ پروژه هفته دولت در آزادشهر/ به همه روستاها تا دهه فجر گازرسانی می‌شود

فرماندار آزادشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۷ پروژه در هفته دولت پیش‌رو خبر داد و گفت: گازرسانی به هشت روستای بخش چشمه‌ساران نیز با جدیت در حال انجام است و این پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود که دیگر روستای بدون گاز در آزادشهر نخواهیم داشت.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۷ پروژه هفته دولت در آزادشهر/ به همه روستاها تا دهه فجر گازرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدجواد کریمی فرماندار آزادشهر صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: آزادشهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، خدماتی است و تلاش می‌کنیم این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون طرح هادی ۱۴ روستا را با بیش از ۵ میلیارد تومان اجرایی کردیم و در قالب طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون ۳۹ هکتار اراضی ملی و هفت هکتار اراضی دولتی تملک کردیم و ۳۱ قطعه نیز به متقاضیان واگذار شده است.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: یک پروژه ۵۶ واحدی نیز در راستای نهضت ملی مسکن در دست اقدام داریم که تاکنون ۲۰ مورد عقد قرارداد بانکی در این بخش منعقد شده است.

کریمی گفت: گازرسانی به هشت روستای بخش چشمه‌ساران نیز با جدیت در حال انجام است و از مجموع ۱۵ میلیارد تومان اعتباری که برای این پروژه پیش بینی شده پنج میلیارد تومان آن اختصاص یافت. 

وی اضافه کرد: این پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود و دیگر روستای بدون گاز در آزادشهر نخواهیم داشت.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: در حوزه آب شرب شهری و روستایی در سال گذشته مشکلات بسیاری داشتیم اما با اقدامات دولت سیزدهم کارهای خوبی از جمله عملیات حفر چاه، لوله‌گذاری و ایجاد خط انتقال و شبکه، ایجاد مخازن شاهد کاهش تنش آبی در استان از جمله آزادشهر بوده‌ایم.

کریمی گفت: اقداماتی که در حوزه آبرسانی صورت گرفته سبب شده تا برای حداقل ۱۰ سال کمبود آب نداشته باشیم.

وی افزود: در هفته دولت امسال ۸۳ پروژه عمرانی با ۹۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸پروژه عمرانی نیز به زمین زده خواهد شد. 
فرماندار آزادشهر بیان کرد: همچنین ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغالزا نیز با سرمایه‌گذاری ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

کریمی گفت: احداث تصفیه‌خانه پسماند، احداث لندفیل سایت پسماند، خرید دستگاه کودگرانوله از جمله اقدامات مهم دولت در سایت پسماند آزادشهر است. 

وی افزود: مجتمع فرهنگی آزادشهر که از سال ۸۶ آغاز شده بود فقط ۴۰ درصد پیشرفت داشت که دولت سیزدهم برای تکمیل آن ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

کریمی تاکید کرد: همچنین فاضلاب آزادشهر که ۲۰ سال روی زمین مانده نیز مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گرفته و ۱۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان نیز ۸۴۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات برای شهرستان آزادشهر پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول