اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ساخت مدرسه شبانه روزی برای ایتام شرق گلستان/14 هزار دانش آموز گلستانی تحت پوشش قرارگاه قرآنی است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از ساخت مدرسه شبانه روزی ویژه ایتام شرق گلستان خبر داد و گفت: در استان گلستان مدرسه‌ شبانه روزی صباح با متدهای روز دنیا برای ایتام شرق گلستان ساخته می‌شود.

ساخت مدرسه شبانه روزی برای ایتام شرق گلستان/14 هزار دانش آموز گلستانی تحت پوشش قرارگاه قرآنی است

سیدرضا نظری با ابراز خرسندی از ساخت مدرسه شبانه روزی صباح با امکانات روز دنیا در گلستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح صباح یک پروژه بسیار بزرگی است و این شرکت پیشنهاد ساخت مدرسه شبانه روزی با متدهای روز دنیا را در گلستان ارائه کرده و قرار است این مدرسه برای ایتام شرق گلستان ساخته شود. 

وی با بیان اینکه مجوز نخست این پروژه داده شده است، تصریح کرد: این پروژه در زمینی به وسعت 2 هکتار ساخته خواهد شد و ظرفیت پذیرش 300 نفر را داراست و از امکانات خوبی برخوردار خواهد بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه امسال 380 هزار دانش آموز در مدارس گلستان تحصیل کردند، ابراز کرد: پیش بینی می شود که در مهر ماه جاری شاهد حضور 402 هزار دانش آموز در مدارس گلستان باشیم و 42 هزار نفر از این تعداد دانش آموزان کلاس اول خواهند بود. 

 نظری از تحت پوشش قرار گرفتن 14 هزار دانش آموز گلستانی در قرارگاه قرآنی گلستان خبر داد. 

وی از تشکیل پنج قرارگاه در گلستان خبر داد و گفت:این قرارگاه ها شامل تشکیل قرارگاه های علمی و فرهنگی، خادم باران فرهنگی با همکاری آستان قدس، بومی سازی سند تحول بنیادین، تشکیل سایت های اندیشه ورز و 10 اولویت ابلاغی توسط مدیرکل به معاونت آموزشی متوسطه استان با رویکرد کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از جمع آوری هفت مدرسه کانکس دار در گلستان خبر داد و افزود: تا پایان تابستان سال جاری تعداد هفت مدرسه کانکس دار از گلستان جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول