اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۳۳ شهرداری گلستان کمتر از ۳۰ درصد درآمد دارند/ برای ارتقای سطح درآمد گلستانی‌ها ۵۰۰۰ سرمایه‌گذاری‌ نیاز است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: با توجه به منابع درآمدی استخراج شده از ۳۵ شهر در استان گلستان، درآمد شهرداری ۳۳ شهر گلستان کمتر از ۳۰ درصد است.

۳۳ شهرداری گلستان کمتر از ۳۰ درصد درآمد دارند/ برای ارتقای سطح درآمد گلستانی‌ها ۵۰۰۰ سرمایه‌گذاری‌ نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین‌علی قلی‌زاده در جمع کارکنان شهرداری‌های و دهیارهای شرق گلستان اظهار کرد: درآمد شهرداری ۳۵ شهرداری‌های استان گلستان در سال گذشته ۲ هزار و ۸۰ میلیارد تومان بوده که ۷۰ درصد این درآمدها مربوط به شهرداری‌های گرگان و گنبدکاووس و درآمد ۳۳ شهرداری‌های دیگر استان کمتر از ۳۰ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: از محل آرای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها تعداد ۳ هزار پارکینگ در سطح شهرهای استان گلستان حذف شده است.

* میانگین سطح درآمد خانوارها در استان گلستان تنها ۲۸ میلیون تومان است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میانگین سطح درآمد خانوارها در استان گلستان ۲۸ میلیون تومان بوده در صورتی که این شاخص در کشور ۵۲ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: برای ارتقاء میانگین سطح درآمد خانوارهای گلستانی به ۵۲ میلیون تومان باید مبلغ ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود.

* به دنبال افزایش  میانگین ماندگاری آنها را از هفت ساعت به ۲۴ الی ۴۸ ساعت دهیم

قلی‌زاده گفت: «طرح گردشگری گنبدکاووس» به صورت تیزر تبلیغاتی برای انتشار در فضاهای مجازی و رسانه ملی آماده شده تا بتوانیم سالانه ۵۰ هزار گردشگر و زائری که از استان گلستان عبور کرده و به طور میانگین برای خرید و استراحت به مدت هفت ساعت در گلستان ماندگاری دارند را با راهنمایی به عبور از مسیر گرگان گنبدکاووس کلاله «گلیداغ» و «آشخانه» هدایت کنیم و میانگین ماندگاری آنها را از هفت ساعت به ۲۴ الی ۴۸ ساعت افزایش دهیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول