اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیرمجاز کالاهای اساسی در یک انبار کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در علی‌آبادکتول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پلیس گلستان، الیاس تازیکه گفت: مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیرمجاز کالاهای اساسی در یک انبار کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی انبار مورد نظر موفق به کشف ۲ تن ۴۰۰کیلوگرم رب گوجه‌فرنگی، یک هزار و ۴۶۰ عدد ماکارونی، ۲۰۰ کیلوگرم روغن جامد، تعداد ۲ هزار و ۱۶ عدد انواع پودر لباسشویی ۵۰۰ گرمی و یک تن قند شکسته کشف کردند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: ارزش اموال کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال برآورد شده است.

تازیکه بیان کرد: برابر هماهنگی‌های قضائی انبار پلمب و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول