اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۶۰۰ شهید اهل سنت تقدیم انقلاب شد

امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: ۶۰۰ شهید اهل سنت و ترکمن تاکنون تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است.

۶۰۰ شهید اهل سنت تقدیم انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاج آخوند ابوبکر خوجملی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان با حضور سرلشکر پاسدار سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۶۰۰ شهید اهل سنت و ترکمن تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی مردم گلستان در عرصه‌های مختلف ستودنی است، تصریح کرد:مردم نگین شهر همواره ثابت کردند پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادند حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بالای 60 درصدی آنها، دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه هشت سال دفاع مقدس گواه بر این امر است.

 

امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر ابراز کرد: کارهایی که امروز دولت سیزدهم در زمینه اقتصاد در پیش رو دارد کار بسیار مهمی است مردم اهل تسنن برادرانه در کنار مردم اهل تشیع هستند تا دولت سیزدهم را یاری کنند.

خوجملی اظهار کرد: محبت و خیرخواهی دوسویه بین زمامداران و مسولان نظام با مردم، وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند یاس و ناامیدی را بین مردم از جامعه و رهبری ترویج دهند همچنین با دامن زدن به قومیت‌گرایی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی و همچنین از بین بردن وحدت و همدلی در اقوام مختلف ایران هستند.
امام جمعه اهل سنت‌نگین‌شهر گفت: مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و هوشیاری خودشان را حفظ کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول