اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم با حضور ثابت کردند راهبرد اصلی سیاست خارجی جهان اسلام قدس شریف است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود ثابت کردند که راهبرد اصلی و سیاست خارجی جهان اسلام قدس شریف است.

مردم با حضور ثابت کردند راهبرد اصلی سیاست خارجی جهان اسلام قدس شریف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز امروز اظهار کرد: پیروزی قدس شریف و نابودی اسرائیل از دو طریق حضور مردم در صحنه، مردمی کردن و افکار عمومی و همچنین مسلح کردن محور مقاومت می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز مردم فلسطین و محور مقاومت با همت و اراده بالا از تجهیزات سنگ به موشک‌های میان‌برد ارتقاء یافته و مشارکت محور مقاومت در از بین رفتن اسرائیل بسیار مهم است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: کسانی که قیومیت اسرائیل را با سیاست یک قدم جلو و یک قدم به عقب آغاز کردند امروز مجبور به عقب‌نشینی شدند و این عقب‌نشینی از سال ۵۷ سال پیروزی انقلاب اسلامی استارت خورده و امروز این عقب‌نشینی به حدی رسیده که دوران فتح و پیروزی قدس شریف آغاز شده و بالا رفتن پرچم عزت در قدس نزدیک است.

وی ادامه داد: پیوستن برخی کشورهای عربی و اسلامی به رژیم صهیونیستی اسرائیل و عادی کردن روابط خود با این رژیم سبب خلوص مقاومت شده و ما به وعده الهی نزدیک می‌شویم.

ترابی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: مسوولان کانون ترزیق امید به کشور بوده و کار جدی و واقعی انجام دهند بسیار مهم بوده و انتقاد نباید در کشور ناامیدی ایجاد کند.

وی با اشاره به انتقاد بی‌رویه و بیجا برخی اصلاح‌طلبانه  بیان کرد: دولت  سیزدهم مردمی در حال آواربرداری زلزله دولت گذشته بوده، شلختگی در ساختار  نفوذ خارجی و خرابکاری‌های دولت قبل که مدت‌ها طول خواهد کشید مانند تغییر و تحول کشور بعد از پیروزی انقلاب و تطهیر آن بعد از دوران رضاشاه است.

امام جمعه گنبدکاووس ابراز کرد: روز گذشته استاندار گلستان در شرق استان بوده و از فعالیت‌هایی که انجام شده و در آینده نزدیک انجام می‌شود بشارت دادند که مهمترین آن اجرای فاضلاب شهر گنبدکاووس بعد از سه دهه توقف آن به مدت یکسال و نیم است، این پروژه به‌قدری طولانی شده که باید در فهرست میراث فرهنگی ثبت شود.

وی با تشکر از نیروی انتظامی و قضایی در دستگیری قاتل دو روحانی اهل تسنن در یک‌ماه گذشته گفت: کسانی که در شیوه عمل و با خشونت در شهر ناامنی ایجاد کرده بودند با تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم انتظامی و دستگاه قضایی دستگیر شدند و مشخص شد که این قتل به خاطر اختلافات شخصی و بر سر غبارها بوده و قاتلان مدعی بودند که جادو توسط روحانیون اهل‌سنت نزدیک به کفر بوده و این افراد باید کشته شوند.

ترابی از ابراز نارضایتی از وجود سگ‌های ولگرد در شهر بیان کرد: مردم از این امر‌ناراضی بوده و امنیت ندارند و پاسخ دادن پلیس ۱۱۰ که تا سگی انسانی را گاز نگیرد ما نمی‌توانیم وارد صحنه شویم شیوه مناسبی نیست و باید با این موضوع جدی‌تر برخورد شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول