اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نقش همسران طلبه و روحانی را در جامعه مهم برشمرد و گفت: «همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند.

«همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با محوریت «توانمندسازی بانوان در محیط پیرامون» اظهار کرد: خوشا به حال آنانکه در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند همسران روحانیون که زندگی‌شان را وقف خدمت، کمک‌رسانی و هدایت مردم کردند.

وی تصریح کرد: سال‌های سال است در اکثر میادین، مجالس و همایش‌ها شما طلبه‌ها و همسران معزز روحانی حضور ندارید ولی همه جا حضور شما احساس می‌شود دیده نمی‌شوید اما سایه شما در همه جا هست.

 

* خوش به حال آنهایی که معنویت را درک می‌کنند و حاج قاسم‌وار زندگی می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: یقینا تاثیر شما همسران روحانیت در جامعه بسیار بیشتر از همسران محترم شماست این حرف امام راحل و حرف مقام معظم رهبری است یقینا تاثیر شما بانوان در جامعه از مردانتان بیشتر است.

گرزین خاطرنشان کرد: روح فداکارانه شما بانوان که در راه پروردگار متعال و در راه انقلاب اسلامی از خودتان به نمایش گذاشتید و می‌گذارید قابل ستایش است.

وی افزود: خوش به حال آنهایی که معنویت را درک می‌کنند و حاج قاسم‌وار زندگی می‌کنند درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی و همسر بزرگوارشان که ۶۳ سال در کنار این مرد بزرگ زندگی کرد و از همه لذت‌ها و خوشی‌های ظاهری و مادی گذشت تا حاج قاسم بتواند به بهترین شکل ممکن در راه پروردگار متعالی و انقلاب اسلامی نوکری کند و به درجه رفیع شهادت نائل شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول