اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سنگدوینی: آقای وزیر سفر استانی می‌روید سرمایه‌گذار بیاورید/ بحران کمبود آب و گاز در گلستان نگران‌کننده است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: آقای وزیر سفر استانی می‌روید به همراه خود سرمایه‌گذار بیاورید چراکه تنها راه نجات گلستان از محرومیت سرمایه‌گذاری است.

سنگدوینی: آقای وزیر سفر استانی می‌روید سرمایه‌گذار بیاورید/ بحران کمبود آب و گاز در گلستان نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آقای وزیر سفر استانی می‌روید به همراه خود سرمایه‌گذار بیاورید باید به موضوع سرمایه‌گذاری در گلستان توجه ویژه‌ای شود تنها راه نجات گلستان سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه وقتی سرمایه‌گذار وارد گلستان می‌شود پیمانکاران ما جان می‌گیرند، تصریح کرد: استان گلستان نخستین تولیدکننده مرغ و تخم‌مرغ در سطح کشور است و تولید مرغ استان ۱۳ الی ۱۴ هزار میلیارد تومان است با این وجود تولیدکنندگان ما با مشکل تراکنش مالی مواجه هستند.

* استان گلستان با وجود محرومیت، نیروهای انسانی بسیار خوبی دارد

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانک‌های خصوصی کجا هستند دست سرمایه‌گذار و تولیدکننده را باید بگیریم دامداران استان گلستان نهاده‌ای برای تامین دام‌هایشان ندارند استان گلستان واقعا فقیر است ولی نیروهای انسانی بسیار خوبی دارد.

سنگدوینی با گلایه از وضعیت نامعلوم پروژه پتروشیمی در گلستان خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی استان گلستان ۱۵ سال است که کلنگ زده است و مردم سرمایه‌شان را برای این پروژه فروختند وزیر اقتصاد باید برای استان گلستان فرق قایل شود.

وی افزود: یک سال و نیم است که پای درد و دل مردم استان گلستان نشستیم واقعا مانده‌ام چه جوابی به آنها بدهم با توجه به اینکه رویکرد دولت سیزدهم عدالت‌محوری است باید به استان گلستان توجه ویژه‌ای شود این استان عقب‌ماندگی دارد و باید از آن حمایت شود.

* گلستان در آخر خط انتقال لوله گاز قرار دارد/ بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد از مردم گلستان از بخاری گازی استفاده می‌کنند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: استان گلستان یک استان شمالی است با این وجود از کمبود آب رنج می‌برد اگر به این موضوع توجه نکنیم در سال ۱۴۰۱ با مشکل بحران آب مواجه خواهیم شد هم‌اکنون با مشکل قطعی آب دست و پنجه نرم می‌کنیم.

سنگدوینی با بیان اینکه اکنون به آخر خط لوله گاز در گلستان رسیدیم، اظهار کرد: اگر پدافند غیرعامل در استان گلستان پیش بیاید عملا نمی‌توانیم مشکل را حل کنیم چون هیچ چیزی نداریم بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد از مردم گلستان از بخاری گازی استفاده می‌کنند اگر با کمبود گاز مواجه شویم مشکلات زیادی به وجود می‌آید که خواهشمندم نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول