اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها به نفع عده خاصی در کشور است/ عدالت اقتصادی در بین مردم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها به نفع عده خاصی در کشور شده و حذف آن در مسیر درست سبب اجرای عدالت اقتصادی در بین مردم خواهد شد.

پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها به نفع عده خاصی در کشور است/ عدالت اقتصادی در بین مردم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

امان قلیچ شادمهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت گذشته به ارز جهانگیری معروف شد و این ارز تنها به نفع یک عده خاص از اطرافیان دولتمردان گذشته بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه پرداخت این ارز سبب رابطه بازی در بین یک عده اشخاص خاص شده و رانت‌خواری را رواج و گسترش داده و عملا هیچ اتفاق خاصی برای مردم کشور نیفتاده است.

* حذف و اجرای اصلاح سیاسی در پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی در مسیر درست می‌تواند عدالت اقتصادی را در بین مردم اجرا کند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی کمک به وضعیت معیشت مردم و محرومیت‌زدایی بوده اما این روند اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد حذف آن و اجرای اصلاح سیاسی در پرداخت این ارز در مسیر درست می‌تواند عدالت اقتصادی را در بین مردم اجرا کند.

وی ادامه دهد: پرداخت این ارز جز ایجاد تورم و گرانی نفعی برای مردم و کشور نداشته و ادامه این روند می‌تواند هر روز توان  قدرت خرید مردم نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کند.

* دولتمردان در موضوع مذاکرات هسته‌ای گوش به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

شادمهر با اشاره به دیدگاه مثبت کشورهای اروپایی به ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: اینکه کشورهای اروپایی تمایل به برگزاری مذاکرات دارند نشان از موفقیت و دستاوردهای ایران اسلامی در بیشتر حوزه‌ها به ویژه در زمینه هسته‌ای است.

وی بیان کرد: ارتباط دو سویه با کشورهای مختلف نیاز همه کشورها بوده اما باید دقت شود که در این ارتباطات منافع هر دو طرف حفظ شده و در قبال آن کشور ما چیزی را از دست ندهد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در این سال‌ها در همه حوزه‌ها سبب اقتدار و عزت‌مندی ایران اسلامی در جهان شده و معتقدم در همه زمینه‌ها به ویژه مذاکرات هسته‌ای باید دولتمردان گوش به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.
انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول