اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رد ۱۸ دادخواست دریافت سود مازاد از واحدهای تولیدی در دادگاه‌های گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از رد دادخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان در ۱۸ پرونده خبر داد.

رد ۱۸ دادخواست دریافت سود مازاد از واحدهای تولیدی در دادگاه‌های گلستان

حیدر آسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دادگاه‌های استان گلستان امسال دادخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان را در ۱۸  پرونده، خلاف مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند و رد کردند.

آسیابی افزود: با صدور این آراء که همه آنها قطعی است، واحد‌های تولیدی، سود اضافی و جریمه مازاد را نمی‌پردازند و اگر پرداخته باشند بانک‌ها موظف هستند به آنان بازگردانند.

 رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: سال گذشته نیز با رای قضات، ۲۰ دادخواست مشابه در دادگاه‌های استان گلستان رد شد.

وی ادامه داد: از  ۲۴ چالش  مهم و اصلی شناسایی شده بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاری در استان ،  ۲۰ مورد مربوط به بانک‌هاست که در این بین دریافت سود‌های بانکی و جریمه‌های نامتعارف یکی از مشکلات اصلی واحد‌های تولیدی است که در برخی موارد سبب ورشکستگی، تعطیلی و توقف تولید در کارخانه‌ها می‌شود.

آسیابی افزود: امسال در نشست‌های مستمر با مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی استان برای رفع موانع بانکی بر سر راه تولید تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول