اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از دغدغه والدین دانش‌آموزان تا عدم ثبت‌نام ۳۵۰ دانش‌آموز در داشلی‌برون

رئیس کمیته امداد شهر داشلی‌برون گنبدکاووس گفت: براساس آمارهایی که از سوی آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس داریم تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کردند و ۳۵۰ دانش‌آموز دیگر هنوز اقدام به ثبت‌نام در مدارس نکردند.

از دغدغه والدین دانش‌آموزان تا عدم ثبت‌نام ۳۵۰ دانش‌آموز در داشلی‌برون

محسن خداپرست امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به گزارشاتی که از سوی آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس داریم از تعداد یکهزار و ۶۵۰ دانش‌آموزی که در کمیته امداد داشلی‌برون گنبدکاووس وجود دارد تاکنون یکهزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کردند و ۳۵۰ دانش‌آموز دیگر هنوز اقدام به ثبت‌نام در مدارس نکردند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان داشلی‌برون دارای ۶ هزار و ۲۰۰ خانواده مددجو است که تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر را شامل می‌شود که از این تعداد یک هزار و ۶۵۰ نفر را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

* علت عدم ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را نداشتن هزینه‌های تحصیلی است
رئیس کمیته امداد شهر داشلی‌برون گنبدکاووس ابراز کرد: از تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفری که در کمیته امداد شهر داشلی‌برون گنبدکاووس مددجو هستند تعداد ۱۵ نفر آنرا دانشجویان تشکیل دادند.

خداپرست خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشاتی که از سوی آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس داریم از تعداد یک هزار و ۶۵۰ دانش‌آموزی که در کمیته امداد داشلی‌برون گنبدکاووس وجود دارد تاکنون یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کردند و ۳۵۰ دانش‌آموز دیگر هنوز اقدام به ثبت‌نام در مدارس نکردند.

وی یادآور شد: با پیگیری انجام شده از سوی خانواده‌ها از جمله علت عدم ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را نداشتن هزینه‌های تحصیلی اعم از تهیه کیف، کفش، لوازم التحریر و سایر ملزومات اعلام می‌کنند.

*جشن عاطفه‌ها در داشلی‌برون برگزار می‌شود‍
رئیس کمیته امداد شهر داشلی برون گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به ادامه بیماری کرونا و تورم اقتصادی در کشور سبب شده است که سطح نیازمندی مردم و درخواست مساعدت از این نهاد افزایش یابد حال اینکه اعتبارات تخصیصی این نهاد جوابگوی این درخواست‌ها و نیازهای این قشر عزیز نیست.

کمیته امداد شهر داشلی‌برون همچون سال‌های گذشته با همکاری آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی از تاریخ ۲۰ شهریور لغایت ۱۱ مهر اقدام به برگزاری جشن عاطفه‌ها کرده است تا با جلب مشارکت مردمی و هم‌افزایی با اعتبارات این نهاد اندکی از نیازهای ولی‌نعمتان این نهاد را مرتفع کند.

خیرین عزیز می‌توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۱۲۶۲ اقدام کنند و یا از طریق گوشی همراه خود و گرفتن کد «#۸۸۱۷۰۱۷۱۵*» امانت‌های خودشان را در این نهاد تقدیم کنند تا ما هم بتوانیم هرچه سریع‌تر این مساعدت‌ها را تقدیم نیازمندان کنیم.
خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را به پایگاه اصلی این نهاد واقع در خیابان خیام نبش خیابان خیام ۱۸ مراجعه کنند و یا به مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سطح شهر و روستا تقدیم کنند.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول