اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد/ خیرین گلستانی نذورات خود را در قالب بسته معیشتی اهدا کردند

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی امیرالمومنین (ع) گلستان گفت: در ایام سوگواری امام حسین (ع) نذورات خیرین در قالب بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و غیره جمع‌آوری و در این راستا ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد.

۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد/ خیرین گلستانی نذورات خود را در قالب بسته معیشتی اهدا کردند

علی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از سال گذشته در ایام محرم و صفر شاهد شیوع کرونا در کشور و استان بودیم و تلاش کردیم  تا مردم نذورات خود را در قالب دیگری توزیع کنند.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا سرو غذا در مساجد و هیئت‌ها به‌صورت پهن کردن سفره ممنوع بوده و طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا باید به‌صورت بیرون‌بر آماده و توزیع شود.

 

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی امیرالمومنین (ع) گلستان خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شد قرار شد بخشی از نذورات خیرین گلستانی به‌صورت بسته‌های معیشتی و بسته‌های بهداشتی و بخش دیگر نیز به‌صورت غذای گرم در ظروف یکبار مصرف با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تهیه و توزیع شود.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه خدمت‌رسانی امیرالمومنین (ع) با همکاری خیرین گلستانی توانست در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ۳ هزار بسته معیشتی، ۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۵ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان و محلات آسیب‌پذیر توزیع کند.

رسولی گفت: مجموع این بسته‌ها و طبخ غذا بالغ بر یک میلیارد تومان بود که به همت خیرین و کمک‌های مردمی تهیه و توزیع شد.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول