اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس ستاد رویش اهل تسنن کشور به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت/ آزمون 28 خرداد تمرین دموکراسی و تقویت‌کننده اتحاد

مشاور دبیرکل جمعیت رویش‌های انقلاب اسلامی در امور اهل تسنن و عضو شورای سیاست گذاری جمعیت طی پیامی پیروزی آیت الله ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبریک گفت.

رئیس ستاد رویش اهل تسنن کشور به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت/ آزمون 28 خرداد تمرین دموکراسی و تقویت‌کننده اتحاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  سلیمان هیوه‌چی مشاور دبیرکل جمعیت رویش‌های انقلاب اسلامی امور اهل تسنن به آیت‌الله رئیسی طی پیامی این پیروزی بزرگ را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سلیمان هیوه‌چی آمده است.

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا

وَ یَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْراً عَزِیزاً

نِعْمَ الْمَوْلَىٰ وَنِعْمَ النَّصِیرُ

السلام علیکم بما صبرتم؛

مردم شریف و عزتمند ایران اسلامی مشارکت چشمگیر و با صلابت شما برگ زرین و حماسه دیگری را به کتاب مقدس تاریخ وطن افزود.

حضور عزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ و متمدن ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی، تقویت‌کننده روابط بین‌الملل و بالا بردن قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی در محافل منطقه‌ای و جهانی و همچنین تمرین دموکراسی و تقویت‌کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می‌توان علاوه بر استحکام پایه‌های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

شهد شیرین پیروزی نشات گرفته از وحدت یک دلی و تلاش همه‌جانبه تمامی آحاد و اقشار جامعه بوده است.

این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم سترگ و بزرگ اهل تسنن کشور که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رای را در سر می‌پروراندند، اما مردم شهیدپرور و انقلابی اهل تسنن کشور با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

بدون شک این مردم قدرشناس و همیشه در صحنه با حضور در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر ثابت کردند همچون گذشته به ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی، آرمان‌های امام و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب پایبند هستند و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و ارزشی نظام و پهنه جغرافیایی ایران بزرگ حفاظت و حراست می‌کنند.

لذا به شکرانه این پیروزی و به حکم شریف نبوی «من لم یشکرا المخلوق لم یشکر الخالق» بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را ابتدا از ملت عزیز ایران و اهل تسنن کشور سپس از همه فعالان در امر انتخابات –خاصه اعضای ستادهای پر تلاش دولت عدالت و کرامت، جمعیت رویش‌های انقلاب اسلامی و مرکز هماهنگی رسانه‌ای حامیان رئیسی در همه استان‌های کشور و بالطبع ستادهای اهل تسنن، اعضای کمیته‌ها، ستادهای شهرستانی و تمامی بزرگوارانی که به انحاء در پیشبرد این امر ما را یاری و فعالیت داشتند، اعلام می‌نماییم.

در پایان این حماسه آفرینی و پیروزی قاطع و دشمن شکن را به شما ملت قهرمان ایران اسلامی ، جامعه اهل تسنن ایران اسلامی و شخص اصلح این دوره از انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیس الساداتی را تبریک و تهنیت ویژه عرض می‌نمایم.

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

با تشکر فراوان
سلیمان هیوه چی

رئیس ستاد رویش اهل تسنن کشور _ جمعیت رویش های انقلاب اسلامی
رئیس ستاد قوم ترکمن در استان های گلستان و خراسانات _ دولت عدالت و کرامت
معاونت اقوام و اهل سنت کشور _ مرکز هماهنگی رسانه ای حامیان دکتر ابراهیم رئیسی

انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول