اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتخابات رزمایش بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: انتخابات یک رزمایش و یک جنگ بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است.

انتخابات رزمایش بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است

به گزارش خبرگزای فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: امروز خون شهدا به ثمر نشسته است، هیچ اسرائیلی در هیچ جای اسرائیل از موشک‌های غزه جای امنی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: موشک‌هایی که در غزه به دست جوانان فلسطینی تولید می‌شود و به صورت باران بر سر اسرائیل می‌بارد همه آنها از آثار به ثمر نشستن خون شهداست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه  خانواده‌های شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند، گفت: بروید بر سر قبور شهدا و دعا بکنید که آنها باعث قدرت و عزت ما شدند و ما هر چه داریم از خون شهداست، خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه انتخابات یک جنگ بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است، خاطرنشان کرد: انتخابات یک رزمایش و یک جنگ بزرگ برای خاموش کردن آرزوهای دشمن است، ما باید برای حضور حداکثری در انتخابات صله‌رحم کنیم و از همه بخواهیم در این رزمایش ملی حضور پرشور داشته باشند.

وی ادامه داد: همه ما در یک کشتی قرار داریم و اگر این کشتی غرق شود همه آسیب خواهند دید، پس برای نجات خود و کشور از شما برادران عزیز و خواهران گرامی می‌خواهم از همه بخواهید پرشور در این انتخابات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول