اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیش از ۱۰۰ برنامه در فضای مجازی گنبدکاووس به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای گرامیداشت روز قدس و با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی بیش از ۱۰۰ برنامه در فضای مجازی اجرا می‌شود.

بیش از ۱۰۰ برنامه در فضای مجازی گنبدکاووس به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدخلیل صفی‌الحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: نامگذاری روز قدس یادگار امام خمینی(ره) بوده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری آزادی قدس شریف نزدیک است.
وی تصریح کرد: شعار امسال گرامیداشت  این روز نیز آزادی قدس نزدیک است انتخاب شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه تجمع، راهپیمایی و رژه خودرویی ممنوع بوده و به همین خاطر بیش از ۱۰۰ برنامه در فضای مجازی در راستای گرامیداشت این روز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم روز جهانی قدس برافراشتن نمادین پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیست در یکی از میادین شهر است.
صفی‌الحسینی گفت: پخش بانک الله اکبر از تمامی مساجد شهرستان در ساعت ۱۱ صبح روز جمعه و اجرای مسابقات فرهنگی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول