اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برای برخورد با تخلف خط قرمز نداریم/ عملکرد حرفه‌ای خبرنگاران گلستان در انعکاس تخلفات

استاندار گلستان گفت: قاطعانه و برابر قانون با هر فردی در هر جایگاه مسوولیتی که باشد و مرتکب تخلف شود برخورد خواهد شد و در برخورد با فساد و تخلف هیچگونه خط قرمزی در استان گلستان نداشته و نخواهیم داشت.

برای برخورد با تخلف خط قرمز نداریم/ عملکرد حرفه‌ای خبرنگاران گلستان در انعکاس تخلفات

هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، ضمن تقدیر از این خبرگزاری به منظور انعکاس فعالیت‌های انجام شده در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انعکاس موفقیت‌های دولت در تمام سطوح در کنار بیان نقد در مسیر دلسوزی و توسعه کشور، باعث پیشرفت بیش از پیش و حرکت به سمت جامعه‌ای بانشاط‌تر و پویاتر خواهد شد.

وی ادامه داد: گردش آزاد اطلاعات یکی از اتفاقات بزرگ و نشان‌دهنده حرکت در مسیر دموکراسی و گام  موثر به سمت ایجاد عدالت در سطح جامعه است.

* اینکه رسانه‌ای شجاعانه با اطلاعات موثق تخلفی را منتشر می‌کند برگ زرینی در انقلاب اسلامی است/ در برخورد با فساد و تخلف هیچگونه خط قرمزی در استان گلستان نداریم

استاندار گلستان تصریح کرد: اینکه رسانه و خبرنگار در کشور ما با شجاعت نسبت به انعکاس و انتشار تخلف و البته براساس اطلاعات موثق اقدام می‌کند، برگ زرینی در انقلاب اسلامی است.

حق‌شناس با بیان اینکه فساد و تخلف در هیچ سطحی پذیرفتنی نیست، گفت: قاطعانه و برابر قانون با هر فردی در هر جایگاه و مسوولیتی که باشد و مرتکب تخلف شود برخورد خواهد شد و در برخورد با فساد و تخلف هیچگونه خط قرمزی در استان گلستان نداشته و نخواهیم داشت.

وی گفت: اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها سنجیده عمل کرده و با سنجش اثرگذاری انعکاس موضوع در رسانه و یا مسوولان در مسیر تحقق عدالت حرکت می‌کنند اقدامی حرفه‌ای و ارزشمند است.

*  مدیران گلستانی نظارت‌ها در حوزه مسوولیتی خود را افزایش دهند/ گلستانی‌ها تخلفات و مشکلات در دستگاه‌های اجرایی را به بازرسی استانداری گلستان گزارش دهند

استاندار گلستان تصریح کرد: تقاضای من از تمامی مدیران در سطح استان گلستان این است که نظارت‌ها در حوزه مسوولیتی خود را افزایش داده و با بکارگیری افراد متعهد و کارآزموده در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند.

حق‌شناس تاکید کرد: همه ما برابر پروردگار و مردم مسوولیم و نباید به گونه‌ای عمل کنیم که برابر پروردگار و مردم شرمنده باشیم.

وی گفت: تقاضای ما از مردم این است که تخلف‌ها و مشکلات در دستگاه‌های اجرایی را به بازرسی استانداری گلستان گزارش کنند و مطمئن باشند در استان گلستان با جدیت نسبت به تخلفات اداری برخورد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/83004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول