اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

341 هزار گلستانی یارانه کمک معیشتی گرفتند/ واریز یارانه برای 78 درصد مردم گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: 341 هزار گلستانی در این مرحله یارانه کمک معیشتی دریافت کرده‌اند.

341 هزار گلستانی یارانه کمک معیشتی گرفتند/ واریز یارانه برای 78 درصد مردم گلستان

سعید مازندرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تعدادی از تعاونی‌های استان خبر داد و اظهار کرد: امسال ۱۰ تعاونی به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان تسهیلاتی با سود پایین گرفته‌اند، به طور میانگین هر تعاونی حدود ۲.۵ میلیارد تومان برای گرفتن تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در هشت‌ماهه امسال ۳ هزار و ۲۷۱ شکایت از کارفرمایان گلستانی شده است، افزود: یک‌هزار ۳۶۵ مورد از شکایت‌ها را سازش دادیم تا کارگر به کار خود برگردد.

* پرداخت بیمه بیکاری به 1092 گلستانی/ 54 تعاونی جدید ثبت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بیان کرد: حدود یک‌هزار و ۹۲ نفر بیمه بیکاری گرفتند که این آمار مجزای از بیمه بیکاری کرونا است نرخ بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است، حوادث ناشی از کار نیز کاهش پیدا یافته و تعیین صلاحیت ایمنی شدند.

مازندرانی از ثبت ۵۴ تعاونی جدید در استان خبر داد و ابراز کرد: ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات بهینه‌یاب برای تعاونی‌ها اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به تعاونی‌های استان پرداخت شده است، گفت: تعاونی‌های تحت پوشش بهزیستی یک‌هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد و بلاعوض گرفتند، ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی دهیاری‌ها داده شده است.

*78 درصد مردم استان گلستان یارانه دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص پرداخت تسهیلات معیشتی در استان گلستان بیان کرد: ۶۷۲ خانوار حدود ۲ میلیون جمعیت در استان گلستان وجود دارد، تعداد یک میلیون و ۵۸۰ نفر در استان یارانه دریافت می‌کردند، ۷۸ درصد مردم استان گلستان یارانه دریافت می‌کنند.

به گفته مازندرانی؛ ۳۴۱ هزار گلستانی در این مرحله یارانه کمک معیشتی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول