اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

6 مرکز غربالگری به ظرفیت درمانی گرگان اضافه می‌شود

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان از افزایش 6 مرکز غربالگری به ظرفیت درمانی این شهرستان طی روزهای آینده خبر داد.

6 مرکز غربالگری به ظرفیت درمانی گرگان اضافه می‌شود

مرتضی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ظهار کرد: طی روزهای آینده ۶ مرکز غربالگری به ظرفیت درمانی شهرستان گرگان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کلی شیوع کرونا تصریح کرد: اکثر شهرستان‌های گلستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، شهرستان گرگان در وضعیت نارنجی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان با بیان اینکه به طور روزانه از مراکز درمانی آمارگیری می‌شود، افزود: آمار مبتلایان به کرونا در زمینه بستری، مراجعه و درمان‌های سرپایی رو به کاهش است اما این وضعیت نباید خیال ما را راحت کند.

* شرایط کرونایی شهرستان گرگان شکننده است/ در اتاق‌های در بسته که ارباب رجوع مراجعه می‌کند حتما باید سیستم تهویه هوا وجود داشته باشد

غلامی شرایط کرونایی شهرستان گرگان را شکننده خواند و ابراز کرد: استان‌های همجوار با استان گلستان مانند مازندران در شرایط قرمز کرونا است، تردد در غرب استان «کردکوی، بندرگز، بندرترکمن» زیاد است، مردم باید کرونا را جدی بگیرند و دستورالمل‌های بهداشتی را رایت کنند.

وی بر لزوم رعایت بهداشت در ادارات تاکید کرد و گفت: در اتاق‌های در بسته که ارباب رجوع مراجعه می‌کند حتما باید سیستم تهویه هوا وجود داشته باشد.

* گرگانی‌ها اگر علائمی مشکوک به کرونا و یا شبه کرونا دارند به این مراکز غربالگری مراجعه کنند و از طریق تست‌های غربالگری جواب‌دهی سریع انجام می‌شود

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان با اشاره به اجرای «طرح شهید سلیمانی» و کاهش بیماران کرونایی گفت: این طرح از یک ماه گذشته کلید خورد، گرچه در ابتدای شروع طرح روند کندی داشت اما به همت سپاه، بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش، مخابرات و شهرداری این روند همکاری مثبت شده و نتایج خوبی به دست آمده است.

غلامی با اشاره به فعالیت دو مرکز غربالگری کرونا در گرگان از افزوده شدن ۶ مرکز غربالگری به ظرفیت درمانی این شهرستان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با رایزنی که طی روزهای گذشته با سپاه، نیروی انتظامی و بخش خصوصی انجام گرفت مراکز غربالگری جدیدی به ظرفیت شهرستان اضافه می‌شوند.

وی از مردم خواست اگر علائمی مشکوک به کرونا و یا شبه کرونا دارند به این مراکز غربالگری مراجعه کنند و از طریق تست‌های غربالگری جواب‌دهی سریع انجام می‌شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول