اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام ۱۰ باند تولید و توزیع موادمخدر در گلستان/ کشف ۵ میلیارد تسهیلات غیرمجاز

فرمانده انتظامی گلستان از شناسایی و انهدام ۱۰ باند توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ تن مواد مخدر امسال در استان کشف شد.

انهدام ۱۰ باند تولید و توزیع موادمخدر در گلستان/ کشف ۵ میلیارد تسهیلات غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: امسال ۳۰ فقره بگپرونده زمین‌هپاری با ۶۰ متهم کشف شد.

وی ادامه داد: امسال ۵ میلیارد تومان تسهیلات غیر‌مجاز کشف شد و ۵۹ فقره احتکار نیز کشف شد و بیش از ۴۰۰ نفر به تعزیرات و دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: امسال بیش از ۱۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

دادگر بیان کرد: گلستان از جمله استان‌هایی با ارتقاء کشفیات بوده و در برخورد با باندهای سازمان‌یافته در حوزه مواد مخدر برخوردهای محکم و جدی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بیش از ۶ تن مواد مخدر مربوط به تریاک است که سال گذشته ۷۳ کیلو بود و امسال ۱۷۲ کیلوگرم تا امروز کشف شده است.
فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: تا امروز  ۱۰ باند تولید و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و بیش از ۶۰ خودرو توقیف و ۲ هزار نفر عناصر مرتبط دستگیر شدند.

دادگر با اشاره به معضل مخدوش کردن پلاک در طرح محدودیت تردد در پیشگیری از شیوع کرونا گفت: مخدوش کردن پلاک به هر نحو جرم محسوب می‌شود و بدون اغماض در این حوزه با مجرمان و متخلفان برخورد خواهیم کرد.
وی گفت: در این مدت با ۱۷ هزار مورد نصب شیشه دودی خودرو برخورد شد که بسیاری از جرائم نیز با همین خودروهای شیشه دودی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به توقیف ۱۵۹ جلد گواهینامه با ۳۰ نمره منفی تاکید کرد: امسال ۱۹۰ نفر در جاده‌های استان بر اثر وقوع تصادفات جان باختند که نسبت به سال گذشته ۶۰ نفر معادل ۲۴ درصد کمتر بوده است.

دادگر بیان کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۶۷۲ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول