اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستان با کمبود برق مواجه شد/ مردم با خاموش کردن لامپ‌های اضافی صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان بر لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: به دلیل کمبود سوخت «گاز، مازوت، گازوئیل» که به نیروگاه‌ها تزریق نمی‌شود با کمبود برق در استان مواجه هستیم.

گلستان با کمبود برق مواجه شد/ مردم با خاموش کردن لامپ‌های اضافی صرفه‌جویی کنند

علی‌اکبر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص قطعی چندساعته برق در برخی مناطق استان گلستان اظهار کرد: به دلیل کمبود سوخت «گاز، مازوت، گازوئیل» که به نیروگاه‌ها تزریق نمی‌شود با کمبود برق در استان مواجه هستیم.

وی بر لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف انرژی تاکید و تصریح کرد: مردم باید در مصرف برق صرفه‌جویی کنند در این زمینه به شدت نیازمند کمک مردم هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان افزود: در حال حاضر بحث صرفه‌جویی انرژی را داریم و اصلا بحث پیک مطرح نیست، ما به خاطر اینکه بتوانیم گاز مصرف شده در نیروگاه‌ها و صنعت را صرفه‌جویی کنیم این برنامه‌ها را داریم.

نصیری بیان کرد: جلساتی را با مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان داشتیم و به تعاملات خوبی رسیدیم.

* قطع برق بخش صنایع گلستان تا فشار کمتری به مشترکین خانگی وارد شود/ صرفه‌جویی و خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی موجب می‌شود نیروگاه‌های برق استان با مشکل مواجه نشوند

وی با اشاره به اینکه لازم است صنایع با ما همکاری کنند، گفت: برق شب گذشته از ساعت ۲۴ الی ۴:۳۰ دقیقه صبح بخش صنایع قطع شده بود تا این کار باعث شود فشار کمتری به مشترکین خانگی وارد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان برای چندمین بار از مردم استان خواست تا در زمینه صرفه‌جویی برق حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی با شرکت توزیع برق استان همکاری کنند تا نیروگاه‌های استان با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول