اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اهدای تجهیزات آزمایشگاهی به دانشگاه گنبدکاووس توسط خیرین

سرپرست آزمایشگاه‌های دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به لزوم تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها، گفت: نیکوکار گنبدی سه دستگاه مهم به آزمایشگاه علوم دامی به این دانشگاه اهدا کرده است.

اهدای تجهیزات آزمایشگاهی به دانشگاه گنبدکاووس توسط خیرین

علی بهنیافر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه نگاه مثبت و جدید خیرین به دانشگاه‌ها و توجه به اهمیت این نهاد علمی را به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: باید این موضوع را به یک فرهنگ فراگیر در سطح کشور تبدیل کنیم که خیرین و نیکوکاران پایشان به فضای علمی و دانشگاه‌ها باز شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه گنبدکاووس دارای چندین آزمایشگاه مجهز و پیشرفته است، افزود: البته این آزمایشگاه‌ها به دلیل تنوع رشته‌ها، تغییرات در سرفصل‌ها، افزایش مقاطع تحصیلی و به روز شدن برخی مباحث همواره نیازمند تکمیل و به روزرسانی هستند.

سرپرست آزمایشگاه‌های دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر لطف و محبت همیشگی خیرین شهرستان گنبدکاووس به این دانشگاه، خاطرنشان کرد: مهندس «عارف نیازی» نیکوکار نوع‌دوست شهرستان گنبدکاووس به منظور جبران برخی از کمبودهای وسائل آزمایشگاهی و بهره‌مندی بیشتر دانشجویان و همکاران دانشگاه گنبدکاووس تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی را به مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال به این مجموعه دانشگاهی اهدا کرده است.

بهنیافر با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تجهیزات بالغ بر ۱۳۰ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: این کمک‌ها شامل «هیتر منتل سه خانه»، «ترازوی دیجیتال با دقت ۰/۰۱ تا ۵۰۰ گرم» و دستگاه «دیسپنسر ۲-۱۰ سی سی» برای بهره‌برداری در آزمایشگاه علوم دامی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گنبدکاووس بوده است.

وی با تقدیر از نیک‌اندیشی خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس، تصریح کرد: نگاه ما به حوزه آزمایشگاه‌های دانشگاه تکمیل و تجهیز متناسب با نیازمندی‌های روز دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول