اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تهیه بسته‌های معیشتی با کمک 50 میلیونی مردم به موکب یحیی بن زید (ع)

عضو هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس با اشاره به «رزمایش مواسات» و همدلی در این شهرستان، گفت: مردم گنبدکاووس با هدف تهیه بسته‌های معیشی برای نیازمندان بالغ بر 500 میلیون ریال به این موکب اهدا کردند.

تهیه بسته‌های معیشتی با کمک 50 میلیونی مردم به موکب یحیی بن زید (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی خالقی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم شریف گنبدکاووس همواره در اقدامات خیر پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: به لطف خدا هر ساله در حوزه‌های مختلف اقدامات نیکوکارانه، مردم گنبدکاووس کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان به نیابت به موکب حضرت یحیی بن زید (ع) اهدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این حجم از کمک‌ها نشان از اعتماد مردم به این موکب و البته عمق اعتقاد آنها به ارزش‌های والای انسانی و دینی است، افزود: در جریان مبارزه با بیماری کرونا نیز مردم شریف گنبدکاووس در قالب‌های مختلف برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خوش درخشیدند.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تا کنون جمعی از مومنین و خیرین مبلغ 231 میلیون و 700 هزار ریال کمک‌های نقدی خود را برای تهیه اقلام معیشتی با هدف کمک به نیازمندان اهداء و تحویل موکب اربعین حسینی حضرت یحیی بن زید (ع) کرده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های فوق، یکی از خیرین نیز در مرحله اول تهیه بسته‌های معیشتی یعنی در  نیمه شعبان مبلغ 100 میلیون ریال کمک خود را تحویل موکب داده بود که پس از خرید اقلام به نیازمندان تحویل شد.

خالقی با اشاره به کمک یکی دیگر از نیکوکاران گنبدی برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در 15 رمضان خبر داد و گفت: این نیکوکار عزیز برای این امر مبلغ 100 میلیون ریال به موکب اربعین حسینی حضرت یحیی بن زید (ع) کمک کرده است.

وی با بیان اینکه جمعی از مومنین نیز مبلغ 61 میلیون و 500 هزار ریال کمک نقدی به این موکب اهدا کردند که از محل کمک آنان  تعداد 41 بسته معیشتی تهیه شد، ادامه داد: این بسته ها در دو مرحله بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

عضو هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس از اهدای 50 قوطی رب گوجه فرنگی، 40 کلیو برنج، پنج کیلو روغن توسط خیرین عزیز دیگری خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار سایر مجموعه‌های مردمی و تشکل‌های انقلابی اقدام بزرگی را در توزیع هدفمند این بسته‌ها صورت دهیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول