اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پاسخ درخشان جوانان گلستانی به اعتماد مسوولان/ توزیع عادلانه اعتبارات میان سمن‌ها

رئیس مجمع ملی جوانان با اشاره به فعالیت‌های شاخص سمن‌های گلستانی در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این عملکرد پاسخی به اعتماد بالای مسوولان استانی به جوانان و سمن‌هاست.

پاسخ درخشان جوانان گلستانی به اعتماد مسوولان/ توزیع عادلانه اعتبارات میان سمن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، با توجه به حضور پررنگ جوانان و به ویژه سمن‌های این حوزه در مسیر مبارزه با بیماری کرونا در استان گلستان و انجام برنامه‌ها و اقدامات شاخص در ماه‌های اخیر و در راستای سرکشی مجمع جوانان استان گلستان از سمن‌های شهرستان‌های استان گلستان، امروز نشست مشترک رئیس مجمع ملی جوانان، اعضای مجمع سمن‌های جوانان استان گلستان و دبیران سمن‌های جوانان شهرستان گنبدکاووس به میزبانی موسسه مهرآفرینان جوانان در این شهرستان برگزار شد.

* ابلاغ سلام معاون وزیر به جوانان گنبدی

رئیس مجمع ملی جوانان در این نشست با اشاره به اینکه جوانان کشور از همان لحظات ابتدایی شیوع کرونا به میدان مبارزه آمدند، اظهار کرد: در سرتاسر کشور سمن‌های جوانان مانوری از همدلی و حماسه خدمت را به راه انداختند که انصافا در نوع خود بی‌نظیر و کم نظیر بود.

صادق خسروی با تاکید بر اینکه در بسیاری از فعالیت‌ها و مقاطع زمانی در این برهه سمن‌های جوانان استان گلستان اقدامات شاخص و فرا استانی را صورت دادند، خاطرنشان کرد: بخشی از فعالیت‌های موسسات مردم نهاد جوانان گلستان به الگویی برای کشور تبدیل شد که نشان از ظرفیت بالای این موسسات است.

وی با بیان اینکه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان گلستان و به ویژه گنبدکاووس به اطلاع مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان نیز رسیده است، افزود: ضمن اینکه سلام گرم معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان را به شما عزیزان ابلاغ می‌کنم در نظر داریم از سمن‌های فعال سراسر کشور در حوزه مبارزه با کرونا تقدیر کنیم.

رئیس مجمع ملی جوانان بر لزوم حفظ وحدت و همدلی میان سمن‌های جوانان تاکید کرد و گفت: تداوم این مسیر موجب می‌شود تا هر روز اعتماد مدیران و مسوولان کشور به جوانان بیشتر شده و در کنار آن مشکلات و معضلات کشور به همت جوانان به بهترین شکل ممکن مرتفع شود.

خسروی با اشاره به در نظر گرفتن اعتبارات مشخص برای طرح های ملی، استانی و خلاقانه سمن‌های کشور، اضافه کرد: تلاش ما این بوده است که با هماهنگی ادارات کل وزارت ورزش و جوانان و نظرات شورای داوری طرح‌ها، اعتبارات را به صورت عادلانه در سرتاسر کشور و تمامی سمن‌ها توزیع کنیم.

* 3 برابر شدن سمن‌های جوانان گنبدکاووس

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت سمن‌های جوانان گنبدکاووس در عرصه مبارزه با کرونا، تصریح کرد: سمن‌های جوانان گنبدکاووس در قالب پویش همدلی سمن ها با اقدامات بسیار متعدد مورد تحسین فرماندار و استاندار گلستان نیز قرار گرفتند.

حجت‌الله یوسفی با بیان اینکه از زمان انتصابم به عنوان رئیس اداره ورزش گنبدکاووس اولویت خود را توسعه فعالیت‌های حوزه جوانان قرار دادم، ادامه داد: راه‌اندازی اتاق جوان در شهرستان و همچنین سه برابر شدن تعداد سمن‌های جوان تنها بخشی از اقداماتی بود که در این راستا صورت داده‌ایم.

وی با تقدیر از تشکیل مجمع ملی جوانان و مجامع استانی متناظر با آن، تاکید کرد: این مجامع که وظیفه پیگیری و رفع مشکلات سمن‌های جوانان را برعهده دارند بستری را فراهم کرده اند تا جوانان این سرزمین بتوانند نقش آفرینی مثبت و ارزشمندی را در سطح جامعه به نمایش بگذارند.

گفتنی است در این دیدار «اسماعیل دلداده مهربان»، «مهدی حسن نژادان»، «احسان امینی»، «آرزو علیزاده» و «مهدی باقریان» به ترتیب به عنوان دبیر کانون یاوران ورزش پاک، دبیر موسسه پیشگامان مسیر روشن، دبیر کمیته جوانان پیشگیری از کرونا، دبیر مجمع استانی جوانان و دبیر موسسه آوای جوانان پویا نظرات خود را پیرامون موضوعات مختلف به ویژه رزمایش بزرگ  بیان کردند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول