اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای طرح غربالگری 871 هزار روستایی در گلستان/ اجرای بیش از 9100 «عملیات محلول‌پاشی» در روستاهای گلستان

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از اجرای طرح غربالگری 871 هزار روستایی در این استان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا طرح غربالگری 871 هزار روستایی در استان گلستان اجرایی شد.

اجرای طرح غربالگری 871 هزار روستایی در گلستان/  اجرای بیش از 9100 «عملیات محلول‌پاشی» در روستاهای گلستان

علی نصیبی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری 871 هزار روستایی در سطح استان گلستان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: با همت دهیاری‌ها و سایر نهادها بیش از 9 هزار و 100 عملیات محلول‌پاشی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا در روستاهای استان گلستان صورت گرفت.

*اجرای طرح غربالگری 871 هزار روستایی در گلستان

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از آماده‌سازی و توزیع پک‌های موادغذایی توسط خیرین استان گلستان خبر داد.

نصیبی از کمبود تولید ماسک در روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه با کمبود تولید ماسک در روستاهای استان گلستان مواجه بودیم در کارگاه‌های روستایی استان گلستان تولید ماسک صورت گرفت و بین مردم توزیع شد.

وی درخصوص طرح غربالگری روستاهای استان گلستان خاطرنشان کرد: طرح غربالگری جمعیت 871 هزار روستایی در استان گلستان با همت کادر درمانی و دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان به صورت شبانه‌روزی صورت گرفت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان اذعان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح محدودیت در 342 نقطه روستایی استان گلستان که منتهی به جنگل‌ها، آب‌بندان‌ها و مناطق خوش‌آب و هوای روستاهای استان می‌شد را به همت دهیاری‌ها و شوراها صورت گرفت.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول