اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری عناصر شبکه فساد مالی و اداری در شهرداری بندرگز

سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان عناصر فساد مالی و اداری را در شهرستان بندرگز شناسایی و دستگیر کرد.

دستگیری عناصر شبکه فساد مالی و اداری در شهرداری بندرگز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روز گذشته نیروهای سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان با حضور در شهرداری بندرگز عناصر فساد اداری و مالی را در این شهرداری با حکم قضایی دستگیر کردند.

روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در کانال اطلاع‌رسانی خود با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیری شبکه فساد مالی و اداری در شهرداری بندرگز توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا خبرداد.

در این اطلاعیه آمده است طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران جان برکف و گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا، شبکه فساد مالی و اداری در شهرداری بندرگز شناسایی و با هماهنگی دادستان محترم شهرستان دستگیر و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

در این بیانیه تاکید شده است، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره ای درنگ نخواهد کرد و قطعاً با اشخاصی که قصد دست اندازی به بیت المال را دارند در هر سطح و جایگاهی که باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

در پایان این بیانیه اشاره شده است، هماهنگی و همکاری و تعامل خوب دستگاه قضایی بویژه دادستان های استان گلستان با سازمان اطلاعات سپاه نینوا در شناسایی و کشف و برخورد با فساد نقش موثر و سازنده ای داشته و دارد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول