اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شکست سخت بسکتبال شهرداری گرگان از قهرمان فصل گذشته لیگ

تیم بسکتبال «شهرداری گرگان» در دیدار خانگی از تیم بسکتبال «پالایش نفت آبادان» قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال شکست خورد.

شکست سخت بسکتبال شهرداری گرگان از قهرمان فصل گذشته لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان قهرمان فصل گذشته لیگ رفت.

شهرداری گرگان در حالی وارد میدان شد که در هفته گذشته تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان صدرنشین این رقابت‌‌ها را در همین سالن در کمال ناباوری همه کارشناسان و اهالی بسکتبال شکست داد.

در دیدار امروز دو تیم شمالی و جنوبی لیگ در شرایطی که کادر فنی تیم بسکتبال «پالایش نفت آبادان» نیز انتظار پیروزی در این دیدار را نداشت موفق شد در روز بد شهرداری گرگان با نتیجه 53 بر 61 بر تیم میزبان غلبه کند و آبادانی‌ها پیروز میدان شدند.

اشتباهات مکرر بازیکنان بسکتبال شهرداری گرگان باعث شد بازیکنان حریف از فرصت‌ها استفاده کرده و بتوانند توپ‌های از دست داده گرگان را وارد سبد کنند.

دقایقی از بازی نیز به دلیل اعتراض کادر فنی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و حرکات یکی از تماشاگران حاضر در سالن متوقف و به حاشیه کشیده شد که بلافاصله با ورود پلیس به موضوع شرایط بازی به حالت عادی بازگشت.

 

 

با وجود شکست خانگی شهرداری گرگان اما هواداران این تیم پس از پایان بازی، بازیکنان و کادر فنی تیمشان را تشویق کرده و همچنان حمایت خودشان از این تیم را نشان دادند.

شهرداری گرگان که یک بازی عقب افتاده برابر «ذوب آهن اصفهان» دارد پنجشنبه هفته جاری باید در خانه حریف به میدان برود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول