اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور بیش از 500 ناشر کتاب در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از حضور بیش از 500 ناشر کتاب از سراسر کشور در «سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان» خبر داد.

حضور بیش از 500 ناشر کتاب در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عادله کشمیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 500 ناشر کتاب از سراسر کشور در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان شرکت کردند.

وی در خصوص مکان برگزاری نمایشگاه بزرک کتاب در استان گلستان تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در محل نمایشگاه دائمی شهرستان گرگان واقع شده است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

* بن خرید کتاب در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: روز گذشته شاهد مراسم افتتاحیه چهارصد و دومین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور مسوولان کشوری و استانی در گلستان بودیم.

کشمیری خاطرنشان کرد: سیزدهمین جشنواره بزرگ کتاب در گلستان از تاریخ 24 الی 28 آذرماه جاری دایر خواهد بود و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 11 صبح الی20 شب مراجعه کنند.

وی درخصوص بن تخفیف کتاب اظهار کرد: خوشبختانه بن خرید کتاب همزمان در بانکی که در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان گرگان است در اختیار شهروندان گلستانی قرار می‌گیرد این بن خرید شامل 20درصد تخفیف است و برخی از غرفه‌های کتاب نیز بیش از 10 درصد تخفیف دارند.

*فعال بودن 260 غرفه کتاب در نمایشگاه بزرگ کتب گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: مردم فرهیخته استان گلستان همواره از کتاب و کتابخوانی استقبال بسیار خوبی داشتند امیدواریم در این نمایشگاه نیز حضور چشمگیری داشته باشند و خرید کتاب برای شهروندان گلستانی جزو سبد خانوار آنها قرار گیرد.

کشمیری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب دارای 260 غرفه است، ابراز کرد: بیش از 75 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه با موضوعات عمومی، هنر، کمک آموزشی، روانشناس برای کودک در این نمایشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باید نهادینه شود، خاطرنشان کرد: 13 غرفه از 260 غرفه نمایشگاه کتاب مربوط به اهل سنت است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول