اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعتبار 95 میلیارد تومانی تملک‌دارایی گنبدکاووس در سال 98

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تقسیم و در نظر گرفتن میزان اعتبارات تملک‌دارایی استان گلستان، گفت: در سال جاری اعتبار تملک‌دارایی گنبدکاووس بالغ بر 95 میلیارد تومان خواهد بود.

اعتبار 95 میلیارد تومانی تملک‌دارایی گنبدکاووس در سال 98

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس بزرگترین شهرستان و دومین شهرستان پرجمعیت استان گلستان است، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان برای توسعه و پیشرفت بسیار بی‌شمار بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های متمادی بسیاری از نیازمندی‌های گنبدکاووس به سر منزل مقصود و رفع مشکل منجر نشده است، افزود: تلاش ما این است طبق وعده‌ای که مردم داده‌ایم تا پایان دولت دوازدهم تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام متمرکز کنیم.

* تلاش کردیم تا بهترین اعتبارات استانی و ملی را برای توسعه شهرستان جذب کنیم

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در طی سه سال گذشته همواره تلاش کردیم تا بهترین اعتبارات استانی و ملی را برای توسعه شهرستان جذب کنیم، خاطرنشان کرد: شهرستان گنبدکاووس با توجه به حجم انبوه سرمایه‌گذاری‌های سال‌های اخیر در صورت تخصیص بودجه‌های دولتی مناسب می‌تواند به موازات بخش خصوصی روند توسعه خود را با شتاب بالا طی کند.

کریمی از اختصاص اعتبار 95 میلیارد تومانی به منظور اعتبار تملک‌دارایی سرمایه‌ای شهرستان گنبدکاووس در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار در سال گذشته 78 میلیارد تومان بوده است که با توجه به همه محدودیت‌ها و مشکلات مالی افزایش حدود 17 میلیارد تومانی نشان از توجه مسوولان به گنبدکاووس و تلاش خوب مدیران گنبدی در ارائه طرح‌ها و اقناع مسوولان استانی و ملی است.

* تمرکز ما بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت پروژه‌های زیرساختی خواهد بود

وی با بیان اشاره به اینکه در سال جاری تمرکز ما بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت پروژه‌های زیرساختی خواهد بود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در حوزه‌های همچون آب، برق و مخابرات با جدیت و اهتمام بیشتری به تخصیص بودجه بپردازیم و بتوانیم در این حوزه شهرستان را با رشد مناسبی رو به رو کنیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در سال‌های گذشته در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی توجه جدی‌تری داشتیم، افزود: در سال جاری علاوه بر توجه به این مسائل به صورت ویژه به بخش‌های جهاد کشاورزی، صنعت، جوانان و گردشگری نیز توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول