اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور 30 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به تداوم خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده این شهرستان توسط بسیج، گفت: در حال حاضر 30 گروه جهادی از بسیجیان گنبدکاووس در حال خدمت رسانی به مناطق سیل‌زده هستند.

حضور 30 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس

رمضانعلی قاسمپور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه خدمات بی‌منت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس به مردم سیل‌زده همچنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر 30 گروه در 25 روستای سیل‌زده مشغول به اقدامات فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج در مناطق سیل‌زده علاوه بر اقدامات مذکور به برگزاری کلاس‌های مهارت افزایی، سواد رسانه، روانشناسی و سبک زندگی نیز مشغول هستند، خاطرنشان کرد: تعداد بسیجیان حاضر در این گروه‌های جهادی 350 نفر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در طول ماه‌های گذشته بالغ بر 15 هزار پرس غذای گرم، 3 هزار بسته افطاری، 700دست پوشاک، 500 جفت کفش، 15 دستگاه لوازم خانگی، 11 تخته قالی و 500 متر مربع موکت به سیل‌زدگان اعطا کرده‌ایم، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم عزت، احترام و کرامت انسانی همه افراد را رعایت کرده و با مهربانی و بدون منت به آنها خدمت کنیم.

* استقبال گرم از طرح جهاد همبستگی ملی

قاسمپور از توزیع 350 کیلوگرم شیرینی و 200 کیلو عسل میان سیل‌زدگان گنبدی توسط بسیج مردمی خبر داد و گفت: توزیع شیرخشک برای نوزادان، چندین هزار بسته آب معدنی، یک هزار و 500 قوطی کنسرو لوبیا و تن ماهی، یک هزار و 300 شانه تخم مرغ و ... از جمله کمک‌هایی است که همچنان در برخی مناطق ادامه دارد.

وی از برگزاری نشست‌های متعدد با هیئت امنا، روحانیون و نمازگزاران مساجد مختلف شهر برای اجرای «طرح جهاد همبستگی ملی» و ساخت منازل مسکونی سیل زدگان توسط مساجد خبر داد و گفت: به لطف خدا این طرح با استقبال خوب مردم مومن نمازگزار رو به رو شده است که البته نیازمند یک عزم ملی و همکاری تمامی دستگاه‌ها دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به حضور بسیج سازندگی و تعدادی از نیروهای سپاه امام رضا (ع) خراسان‌رضوی به عنوان استان معین کمک به سیل‌زدگان گنبدکاووس، تصریح کرد: این عزیزان در حال برنامه‌ریزی و آغاز عملیات برای ساخت  واحد مسکونی برای سیل‌زدگان هستند و تاکنون نیز بالغ بر 63 منزل را مرمت کرده‌اند.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول