اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کاهش 100 درصدی کیف‌قاپی در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در فروردین ماه با کمک مردم و رسانه‌ها توانستیم در امر پیشگیری از وقوع جرم موفق عمل کنیم، گفت: در این مدت موفق به کاهش 100 درصدی کیف‌قاپی شدیم.

کاهش 100 درصدی کیف‌قاپی در گنبدکاووس

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ امنیت مردم، اظهار کرد: رعایت قانون و توجه به حقوق یکدیگر رمز ایجاد و تعمیق امنیت و جلوگیری از بی‌نظمی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تمام تلاش خود را بر مولفه کاهش وقوع جرم با محوریت پیشگیری قرار داده‌ایم، افزود: از طریق رسانه‌ها و با همکاری خبرنگاران و اهالی مطبوعات هشدارهای لازم را به مردم در حوزه جرائم مختلف و چگونگی ایمن‌سازی زندگی شخصی و عمومی ارائه کرده‌ایم که تاثیر بسیار خوبی در کاهش وقوع جرم داشته است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کاهش وقوع انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در فروردین ماه جاری با صدور چندین نوبت هشدار و اطلاعیه در راستای آموزش ایمن‌سازی و پیشگیری از جرم موفق شده‌ایم که شاهد کاهش 27 درصدی سرقت موتورسیکلت، کاهش 29 درصدی سرقت مغازه و کاهش 65 درصدی سرقت محتویات داخل خودرو باشیم.

علیفر با تاکید بر اینکه در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 100 درصدی در کیف‌قاپی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: همه این موفقیت‌ها حاصل همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس و مراقبت از اموال خود به نحو صحیح بوده که موجب افزایش امنیت پایدار در شهرستان شده است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول