اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

به همت بسیج ورزشکاران گنبدکاووس صورت گرفت

حضور گروه جهادی شهید «مهدی شکوری» در مناطق سیل‌زده+ تصاویر

به همت بسیج ورزشکاران سپاه گنبدکاووس گروه جهادی مهدی شکوری به مناطق سیل‌زده این شهرستان اعزام و مشغول خدمت رسانی شده است.

حضور گروه جهادی شهید «مهدی شکوری» در مناطق سیل‌زده+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ورزش تنها یک رفتار و یا مجموعه رفتار و حرکات برای تقویت قوای جسمی نیست و بی‌تردید اگر تقویت روح و اخلاق را از ورزش بگیریم بیشتر یک نرمش معمولی به شمار می‌رود که نه در درون خود محتوایی اخلاقی و معنوی داشته و نه موجب رشد و تعالی انسان در عرصه‌های مختلف زندگی خواهد شد.

ورزش یعنی دمیدن روح تعهد و انسانیت در کالبد جسمی تقویت یافته به مدد تمرین و توکل که بتواند در خدمت مردم، میهن و جامعه باشد و دقیقا به همین دلیل است که از میان میلیون‌ها ورزشکار در دنیا تنها نامهایی در تاریخ جاودانه و محبوب شده‌اند که اخلاق و مرام پهلوانی را به مدال‌های قهرمانی الصاق کرده‌اند.

حال و در زمانی که مردم غیور و مومن شهرستان گنبدکاووس با سیلابی بزرگ و بحرانی دست و پنجه نرم می‌کنند این روح تعهد است که ورزشکاران را برای کمک به مردم و همنوعان خود به وسط ماجرا فرا می‌خواند.

از این رو گروه جهادی شهید مهدی شکوری از سوی کانون بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس متشکل از جمعی از ورزشکاران رشته «نینجاواریور» این شهرستان به سرپرستی سنسی مهدی حسن نژادان به مناطق سیل زده شهرستان گنبدکاووس اعزام شدند.

ورزشکاران این گروه جهادی که پیش از این نیز در قالب اردوهای جهادی اقدامات ارزشمند دیگری را در خدمت رسانی به مردم روستا رقم زده بوده و در بسیاری از مراسمات فرهنگی و اجتماعی نیز به عنوان گروه رزمی نمایشی حضور داشته‌اند در این برهه از زمان نیز در تعطیلات نوروزی با حضور میدانی برای کمک به سیل‌زدگان شهرستان گنبدکاووس به ویژه در روستاها وارد عمل شدند.

این افراد در پنج مرحله زمانی در روستاهای «سرپل» از دهستان «باغلی مرامه» و «محله مدرسی» شهرستان گنبدکاووس در امداد و نجات افراد سیل‌زده و همچنین پاکسازی منازل و معابر خدمت رسانی کرده و همچنین با حضور در محل جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام به دسته‌بندی، بسته‌بندی و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی در محلات و روستاهای آسیب دیده کرده‌اند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول