اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیرعامل آبفار گلستان:

32 میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی گلستان خسارت وارد شد / آب 10 روستای گلستان قطع است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان از خسارت 32 میلیارد تومانی به تاسیسات آبرسانی این استان توسط سیلاب اخیر خبر داد.

32 میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی گلستان خسارت وارد شد / آب 10 روستای گلستان قطع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهزاد هرمزی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه سیلاب اخیر قریب به 32 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات آبرسانی استان گلستان وارد کرد.

وی تصریح کرد: 380 روستای استان گلستان تحت تاثیر سیل قرار گرفتند که سبب شد حدود 50 کیلومتر از خط انتقال آب دچار خسران شود و 50 درصد الی 100 درصد تخریب شوند.

*23 منباع تامین آب در گلستان دچار مشکل شد/ به 32 میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی استان گلستان خسارت وارد شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ابراز کرد: حدود 74 کیلومتر شبکه توزیع آب و 57 ایستگاه تامین فشار آب و پمپاژ دچار خسارت شد و 23 منابع تامین آب شامل 11 حلقه چاه و 12 دهنه چشمه دچار مشکل شد که برخی از چشمه‌ها کاملا از بین رفت به طوری که کار آبرسانی در برخی روستاها مختل شده است.

هرمزی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سیلاب اخیری که در سطح استان گلستان رخ داد قریب به 32 میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی استان گلستان خسارت وارد شد.

وی اذعان کرد: خوشبختانه مشکل تامین آب 370 روستای استان گلستان برطرف شد و از آب بهره‌مند هستند و آب 10 روستای دیگر که شامل 6 روستا در منطقه آق‌قلا و چهار روستا در منطقه مینودشت و کلاله هستند متاسفانه بنا به دلایلی هنوز وصل نشده است.  

* سطح انتقال چشمه در کلاله از بین رفت/ یک الی دو روز آینده کار بازسازی چشمه انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یادآور شد: در سیل مخربی که در استان گلستان رخ داد متاسفانه سطح انتقال چشمه در کلاله از بین رفت و مجددا این پروژه را اجرا خواهیم کرد و اکنون برای تامین منابع و تامین خسارت در حال بررسی هستیم و انشاالله ظرف یک الی دو روز آینده کار بازسازی این چشمه انجام خواهد شد.

هرمزی با بیان اینکه آبرسانی به تمام روستاهایی که فاقد آب هستند صورت می‌گیرد، ابراز کرد: روستاهایی که آب آنها قطع است از طریق تانکر به آنها آبرسانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول