اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امام جمعه گنبدکاووس:

مردم خونسرد و متوکل باشند/ مدیران با آرامش و شفافیت به مردم اطلاع‌رسانی کنند

امام جمعه گنبدکاووس با دعوت مردم به حفظ خونسردی و آرامش در برابر سیلاب شکل گرفته، گفت: از مدیران شهرستان می‌خواهم در کمال شفافیت و دقت به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مردم خونسرد و متوکل باشند/ مدیران با آرامش و شفافیت به مردم اطلاع‌رسانی کنند

حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به تداوم بارش باران در منطقه شرق گلستان و به طور کلی شمال شرق کشور و وقوع سیلاب در برخی مناطق حاشیه رودها، اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که تدبیر همه امور دست خداست و در این مواقع آرامش خود را برای اتخاذ تصمیم درست حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه مدیرانی در این شرایط موفق و سربلند خواهند بود که علاوه بر حفظ آرامش و انجام وظیفه به خدا نیز توکل کنند، افزود: ما تمام تلاش‌های خود را برای کاهش آسیب و جلوگیری از ورود خسارات به مردم انجام خواهیم داد ولی باید در عین حال نتیجه را به خداوند متعال واگذار کنیم و از لطف و عنایت او غافل نشویم.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه توصیه بنده به مردم د ر این شرایط حفظ خونسردی و آرامش است، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم از تردد، اجتماع و عبور و مرور بی‌دلیل در سطح شهر خودداری کنند و از توجه به شایعات و گسترش آن نیز جلوگیری کنند.

ترابی با اشاره به اینکه امیدواریم در شب میلاد امیرالمومنین علی (ع) عنایت خاص ایشان مشمول حال مردم ما شده و خطر رفع شود، ادامه داد: ما از نزدیک شاهد تلاش خدمتگزاران مردم برای کاهش آسیب و جلوگیری از ضربه و تلفات جانی و مالی در سطح شهرستان و حضور شخص استاندار برای کنترل اوضاع هستیم.

وی با بیان اینکه از مسؤولان نیز می‌خواهم ضمن انجام دقیق وظایف و رسالت‌های محوله با شفافیت و در کمال صداقت با مردم سخن بگویند، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در این شرایط بهترین راهبرد برای کاهش شایعات و افزایش آرامش و خونسردی در سطح شهرستان است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه باید فاز اصلی بحران را رد کرده و سپس به فکر جبران خسارت ها و کمک به روستائیان عزیز باشیم، اضافه کرد: بنده آماده کمک به این مردم هستم و یقین دارم بدنه مردم شیعه و سنی گنبدکاووس به ویژه انقلابیون و دلسوزان شهرستان در این امر همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول