اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهردار گرگان خبر داد

برگزاری جنگ شبانه و موسیقی خیابانی در ایام نوروز/ سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیاردی شهرداری گرگان تا پایان سال 1398

شهردار گرگان از برگزاری موسیقی‌های خیابانی، شب‌های موسیقی اقوام و جنگ شبانه در ایام نوروز توسط شهرداری گرگان خبر داد.

برگزاری جنگ شبانه و موسیقی خیابانی در ایام نوروز/ سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیاردی شهرداری گرگان تا پایان سال 1398

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در مراسم آغاز طرح استقبال از بهار شهرداری گرگان اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی‌های خیابانی، شب‌های موسیقی اقوام، نورپردازی وسیع و فراگیر در سطح شهر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری گرگان در ایام تعطیلات نوروز است.

وی تاکید کرد: 22 پروژه شهرداری گرگان در روز چهارشنبه به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رساند و کلنگ‌زنی خواهد کرد که به صورت متمرکز با بهره‌برداری از «آبشار مصنوعی محور ناهارخوران» با حضور استاندار گلستان انجام خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در این مراسم 20 پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و دو هفته آینده در روس‌های پایانی سال 10 پروژه دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید کلنگ‌زنی خواهد شد که پروژه احیا «خانه تاریخی دارویی‌ها» و راه‌اندازی «مرکز اسناد شهرداری گرگان» و راه‌اندازی «سایت بالن‌سواری» به بهره‌برداری خواهد رسید.

* آغاز پروژه سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در شهر گرگان/ پروژه «بالن‌سواری» در ایام نوروز خدمتی به مردم شهر گرگان

دادبود بیان کرد: پروژه «بالن‌سواری» در ایام نوروز خدمتی به مردم شهر گرگان خواهد بود و در صورت استقبال این پروژه تا پایان سال آینده نیز در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی تاکید کرد: چند پروژه خیلی خوب بزرگ سرمایه‌گذاری شهر گرگان هم در دست اقدام است که اعداد این پروژه‌ها در گرگان سابقه نداشته و با قاطعیت می‌گویم طی سال جاری و سال آینده حداقل 2 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری را در شهر گرگان شروع خواهیم کرد که طی سال‌های بعد از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان بیان کرد: این امر باعث رشد اقتصادی شهر و رشد شاخصه‌های شهری خواهد شد و این مهم با همراهی فرماندار گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان رقم خواهد خورد.

دادبود گفت: با وجود اینکه موضوعات سرمایه‌گذاری بسیار سخت است و مدیریت آن مشکل محسوب می‌شود اما تمام مدیران شهرداری با تمام توان پای کار هستند و در راستای توسعه شهر گام بر خواهند داشت.

وی بیان کرد: زیبایی شهر گرگان مرهون تلاش‌های پاکبانان شهرداری گرگان، کارگران فضای سبز شهرداری گرگان است که من دست تمامی این عزیزان را می‌بوسم که در طول سال و حتی روزهای تعطیل پای کار هستند و برای زیبایی شهر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول