اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد

برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی محور زیارت گرگان/ آمادگی کامل تیم‌های امدادی برای خدمت‌رسانی به شهروندان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی محور زیارت گرگان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری و تلاش شهرداری منطقه یک شهرداری گرگان انجام شد.

برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی محور زیارت گرگان/ آمادگی کامل تیم‌های امدادی برای خدمت‌رسانی به شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موسی‌الرضا صفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص اقدامات انجام شده در محور زیارت گرگان اظهار کرد: از شامگاه گذشته شاهد بارش برف در محور روستای زیارت و در خود روستا بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این بارش از صبح امروز شدت گرفته و در مدت زمان کمتر از یک ساعت به شرایطی رسید که باعث لغزنده شدن جاده و عدم امکان عبور و مرور خودروها در طول مسیر شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بلافاصله با همکاری و تلاش شهرداری منطقه یک شهرداری گرگان تیم‌های امدادی و دستگاه‌های برف‌روب و نمک‌پاش به منطقه اعزام و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی آغاز شد.

صفری گفت: با این اقدام خودروهایی که در طول مسیر گرفتار شده بودند موفق شدند به مسیر خود ادامه داده و محور زیارت بازگشایی شد.

وی تاکید کرد: قبل از آغاز فصل سرما طی هماهنگی‌های انجام شده دستورالعمل لازم برای اقدامات امدادی و خدماتی در زمان بارش باران و برف تدوین و به تمامی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری گرگان ابلاغ شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته وظیفه‌مندی همه همکاران مشخص و تمامی همکاران از آمادگی لازم برای اقدامات امدادی برخوردار هستند.

صفری بیان کرد: در حال حاضر محور زیارت در شرایط عادی قرار دارد و تردد در آن در جریان است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول