اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

استاندار گیلان با تکلیف به تمامی دستگاه‌ها در راستای افتتاح مرکز موزه دفاع مقدس در گیلان گفت: فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان و شرکت در جلسه هیات امنای این مرکز در رشت اظهار کرد: این مکان یکی از مراکزی است که باید ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان وایثارگران و خانواده‌های آنان به خوبی در آن منعکس شود.

وی با اشاره به نقش شهدا و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس در ایجاد آرامش در جامعه گفت: موزه دفاع مقدس  باید به میعادگاه عاشقان مبدل شود و به همین منظور محوطه سازی آن باید به گونه‌ای طراحی شود تا اقشار مختلف و خانواده ها با حضور در این مکان از نزدیک با معنویت شهدا و دوران دفاع مقدس ارتباط گیرند.

استاندار گیلان با تأکید بر هجمه همه جانبه دشمنان علیه جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن خون‌شهدا در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای ایستاده است و به طور یقین خون پاک شهدا اثر خود را خواهد گذاشت.

به گفته عباسی  محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان باید طوری طراحی و احداث شود که باعث‌ رضایت و خشنودی خانواده شهدا شود.

وی با تکلیف به تمامی دستگاه‌ها در راستای افتتاح مرکز موزه دفاع مقدس در گیلان تصریح کرد: همگی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مرتبط باید از همه ظرفیت خود در راستای تکمیل و افتتاح مرکز موزه دفاع مقدس در گیلان انجام دهند تا ما شرمنده شهدا و خانواده شهدا نشویم.

نماینده عالی دولت در گیلان آشنایی نسل جدید با فداکاری‌های دوران دفاع مقدس را در خنثی‌سازی توطئه دشمن بسیار موثر دانست و بیان کرد: در این مرکز طوری فضاسازی انجام شود که نوجوانان و جوانان در این موزه حضور یابند و بخشی از آثار فاخر رزمندگان و همچنین بخشی از تجهیزات نظامی را از نزدیک مشاهده کنند.

عباسی از افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: باید هر چه سریعتر مدیران اقدمات لازم را برای تکمیل این مرکز انجام دهند و نواقص آن هر چه زودتر برطرف شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول