اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی

مدیرعامل برق گیلان از توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی با اعتباری در حدود 689 میلیارد ریال خبر داد.

توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی اظهار کرد: با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در استان گیلان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اهداف این پروژه گفت: پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در راستای توسعه شبکه فوق توزیع و به منظور امکان پاسخگویی مناسب به مشترکین خانگی و تجاری انجام می‌شود.

به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در اجرای این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور۴۰ مگاولت آمپر به ترانسفورماتور موجود در پست اضافه و ظرفیت توان الکتریکی بخش فوق توزیع در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

داراب زاده با اشاره به مراحل عملیات اجرایی این پروژه افزود: عملیات اجرایی پروژه، شامل حفاری اجرای فونداسیون‌ها به اتمام رسیده و عملیات نصب سوله پروژه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بخش تأمین تجهیزات ترانسفور ماتور قدرت و فیدرهای ۲۰ کیلوولت تأمین شده‌اند، گفت: برای این پروژه اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول