اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

میزان اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزشی گیلان چقدر است؟

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از افزایش ۱۰ درصدی حضور مسافران در مراکز آموزشی و مدارس گیلان خبر داد و گفت: ۱۲ مرکز رفاهی با ظرفیت ۶۳۲ تخت در شهرهای چابکسر، رودبار، حویق و املش هم برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود.

میزان اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزشی گیلان چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد فائزی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراکز رفاهی و مدارس گیلان در ایام نوروز شاهد حضور مسافران بسیار زیادی برای اسکان بوده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان دوازدهم فروردین، ۱۵ هزار و ۶۰۱ خانواده در مجموع بیش از ۵۵ هزار نفر، در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش گیلان اقامت کردند. 

وی با اشاره به حضور و استقبال بی‌سابقه مسافران نوروزی از مراکز آموزشی آموزش و پرورش گیلان گفت: بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، و بیشترین مقصد سفر هم در مراکز رفاهی آموزش و پرورش رشت، آستارا و بندر انزلی به ثبت رسیده است. 

مدیرکل کل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر آمادگی مدارس این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۱۹۱ مدرسه با ظرفیت ۴۲۱ کلاس برای پذیرش فرهنگیان مهیا شده بود. 

فائزی از افزایش ۱۰ درصدی حضور مسافران در مراکز آموزشی و مدارس گیلان خبر داد و بیان کرد: ۱۲ مرکز رفاهی با ظرفیت ۶۳۲ تخت در شهرهای چابکسر، رودبار، حویق و املش هم برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول