اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گذشت از قصاص به حرمت خون سردار دل‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از رهایی یک محکوم از قصاص نفس با تلاش دادستانی استان و رضایت اولیای دم به حرمت خون شهید سلیمانی خبر داد.

گذشت از قصاص به حرمت خون سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  رهایی یک محکوم از قصاص نفس اظهار کرد: این جوان محکوم به قصاص نفس از سال ها پیش به دلیل جنایت بر نفس در زندان بسر برده و اولیای ‌دم پرونده راضی به گذشت از قصاص نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تلاش اعضای دادستانی استان گیلان برای جلب سازش در پرونده‌ها و گذشت شکات بسیار داغ تر و پر رنگ تر شده است، تصریح کرد: به همین دلیل اولیای دم با وساطت و تلاش دادستانی استان گیلان به حرمت خون شهید سلیمانی از حق اجرای قصاص خود گذشته و محکوم پرونده پس از سال‌ها از قصاص نفس رهایی یافته و فرصت مجددی برای ادامه زندگی به وی داده شد.

به گفته دادستان مرکز گیلان در چنین مواردی اولیای دم با اقدام خداپسندانه و کریمانه خود علاوه برعفو قاتل، زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه را فراهم می‌کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول