اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسیر تولید، مسیر نجات اقتصاد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه مسیر تولید، مسیر نجات اقتصاد است، گفت: هر چقدر تولید افزایش یابد آسیب در جامعه کاهش می‌یابد.

مسیر تولید، مسیر نجات اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید محمد اسحاقی امروز در جریان بازدید از چند واحد تولیدی از جمله شرکت سبحان دارو اظهار کرد: مسیر تولید، مسیر نجات اقتصاد است و قطعاً پایداری و قدرت اقتصادی، ماحصل توانمندی در تولید و صنعت است. 

وی با اشاره به فعالیت بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی پویا در استان افزود: هر چقدر تولید افزایش یابد آسیب در جامعه کاهش می‌یابد و به هر میزان زمینه اشتغالزایی باشد از فشار و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم کاسته می‌شود. 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ضمن ابراز خرسندی در بازدید از سه شرکت تازه فعال شده، گفت: در راستای احیای واحدهای راکد به این باور رسیده‌ام که تولید کننده باید مورد حمایت قرار گیرد و در گلوگاه‌ها و در رفع مشکلات تمام قد در خدمت کارآفرینان استان هستیم. 

اسحاقی با توصیف کارآفرینان به جان آفرینان تصریح کرد: در حقیقت هر چرخه تولیدی که توسط کارآفرینان راه‌اندازی می‌شود در معاش اقتصادی مردم تحولی ایجاد می‌کند و جان تازه‌ای را به کالبد آحاد مردم تزریق می‌کند لذا اقدام جهت راه‌اندازی و پویایی واحدهای راکد تحسین برانگیز است. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی واقع در شهر صنعتی رشت اظهار کرد: این سه واحد تولیدی غیر فعال استان که توسط یک سرمایه گذار به چرخه تولید بازگشته، جای تحسین و قدردانی از این سرمایه‌گذاران و کار آفرینان است. 

تیمور پورحیدری پس از توضیحات مدیر کارخانه داروسازی در خصوص ایجاد طرح توسعه جدید شرکت گفت: شرکت سبحان دارو، با تولید ۱۳۱ محصول دارویی ضمن صادرات به هشت کشور جهان، از نظر تعداد تیراژ محصولات تولیدی، بزرگترین تولید کننده محصولات دارویی در کشور می‌باشد. 

 

وی، راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد صنعتی را از برنامه‌های مهم اداره کل صمت دانست و افزود: هر کارآفرینی که بنا بر احیا شرکت‌های تعطیل صنعتی را داشته باشد مورد حمایت ویژه قرار خواهد گرفت و شخصا با تیم اقتصادی استان پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های آن خواهم شد. 

به گزارش فارس، امروز مدیرکل صمت استان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از شرکت‌های سبحان دارو، ایران درب کاسپین، عایق بسپار نیکان و توسعه پروفیل دیلمان واقع در شهر صنعتی رشت بازدید و به اتفاق معاونین اداره کل صمت از نزدیک به بررسی چالش‌های بخش تولید کارخانجات گیلان پرداختند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول