اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

انزجار طلایه‌داران بصیرت در محکومیت از حادثه خونین شاهچراغ

مردم ولایت مدار استان گیلان در پی هتک حرمت و جسارت به حرم مطهر احمد بن موسی(شاهچراغ) و شهادت چندین تن از هموطنان، با حضور آحاد مختلف مردم، نماینده عالی دولت در گیلان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

انزجار طلایه‌داران بصیرت در محکومیت از حادثه خونین شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز تجمع مردم ولایت مدار استان گیلان در پی هتک حرمت و جسارت به حرم مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) و شهادت چندین تن از هموطنان، با حضور آحاد مختلف مردم، نماینده عالی دولت در گیلان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد. 

 

 


در این تجمع، مردم ولایتمدار رشت، میدان مصلی رشت تا میدان فرهنگ را با حضور پرشور خود طی کرده و با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، تا پای جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد، هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی، انزجار خود از اسنکبار و حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داده و خواستار اشد مجازات برای عاملین و بسترسازان این جنایت هولناک شدند.

 

محکومیت حادثه خونین شیراز در مرز ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مرزداران غرب استان گیلان در محکومیت حمله تروریستی به زائرین حرم شاهچراغ شیراز  مسیر مصلی نماز جمعه تا چهارراه حکیم نظامی شهرستان آستارا را راهپیمایی‌کرده و این اقدام تروریستی تکفیری‌ها و عوامل وابسته به آن را محکوم و خواستار محاکمه آن‌ها شدند.

انزجار بندر نشینان در محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، مردم این شهرستان همزمان با سراسر کشور در محکومیت حادثه تروریستی شیراز، امروز پس از اقامه نماز جمعه در مصلی به سمت میدان امام خمینی راهپیمایی کردند.

 

مردمان دیار شهید املاکی اقدامات تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مردم شهر لنگرود نیز در محکومیت حمله تروریستی به زائرین حرم شاهچراغ شیراز  مسیر مسجد جامع لنگرود تا میدان انقلاب را راهپیمایی‌کرده و این اقدام تروریستی تکفیری‌ها و عوامل وابسته به آن را محکوم و خواستار محاکمه آن‌ها شدند.

در این حادثه تروریستی، حسنعلی پورعیسی یکی از خادمان لنگرودی حرم مطهر شاهچراغ بود که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) توسط مردمان خمام

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام نیز، مردم مومن و ولایت مدار خمام امروز پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه، اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز را که با هدایت رژیم صهیونیستی انجام شد را محکوم و بار دیگر جلوه ای زیبا از وحدت و یکدلی در برابر توطئه های دشمن را به نمایش گذاشتند.

 

محکومیت جنایت تروریست‌ها در شیراز توسط مردم صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مردم ولایت مدار این شهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکت ددمنشانه عوامل استکبار جهانی در به شهادت رساندن زائران حرم احمد بن موسی راهپمایی و خشم و انزجار خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی راشدی امام جمعه صومعه‌سرا،  پیام این حرکت محکومیت دشمنان انقلاب اسلامی است که بدانند ، ایجاد نا امنی و نا آرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه و از سر استیصال نه تنها هیچ‌گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و با به شهادت رساندن زائران حرم شاهچراغ  به تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران میانجامدو باعث تقویت اتحاد، انسجام و همبستگی و عزم راسخ ملت ایران در ایستادگی مقابل جبهه استکبار و شرک و نفاق و تکفیر خواهد شد.

محکومیت حمله ددمنشانه تروریستی توسط مردم غیور لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، مردم غیور و ولایتمدار لاهیجان امروز برای محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و شهادت تعدادی از هموطنان‌مان پس از برگزاری نماز جمعه لاهیجان دست به تظاهرات زدند.

در لاهیجان مردم دقایقی پس از پایان نماز جمعه به‌منظور محکومیّت حرکت ددمنشانه و شنیع عوامل استکبار، داعش خبیث، تظاهراتی خود جوش را آغاز کرده‌اند.

راهپیمایان لاهیجانی با سردادن شعار  و محکومیت حمله ددمنشانه تروریستی علیه زائران شاهچراغ،  ضمن محکویت این حرکت و  آشوب‌های مختلف اعلام کردند که مردم گیلان همچون همیشه در صحنه حاضرند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد آشوبگران و دشمنان آرام به کارهای ددمنشانه خود برسند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول