اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیشرفت ۹۵ درصدی راه‌آهن رشت_کاسپین/کمبود اعتبار نداریم

استاندار گیلان از پیشرفت ۹۵ درصدی قطعه نخست راه‌آهن رشت_کاسپین خبر داد و گفت: بعد از جلسه با معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور دیگر مشکلی در صحبت تامین مصالح و اعتبار در خصوص تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین وجود ندارد.

پیشرفت ۹۵ درصدی راه‌آهن رشت_کاسپین/کمبود اعتبار نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز خیرالله خادمی معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نماینده عالی دولت در گیلان از روند تکمیل راه آهن رشت_کاسپین بازدید کردند.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راه‌آهن رشت_کاسپین برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین نه تنها برای گیلان بلکه برای کشور به لحاظ نقطه ژئوپولتیکی بسیار حائز اهمیت و استراتژیک است. 

اسدالله عباسی با تاکید بر اهتمام دولت برای تکمیل هرچه سریعتر راه‌آهن رشت_کاسپین گفت: در سال ۱۴۰۱ وقفه‌ای کوتاه در روند تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین ایجاد شد که به این دلیل جلسه‌ای با معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار و تصمیمات خوبی در خصوص تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین اتخاذ شد. 

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی قطعه نخست راه‌آهن رشت_کاسپین خبر داد و افزود: زیرساخت و روساخت قطعه نخست راه‌آهن رشت_کاسپین بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و مقرر شد قطعه هفت و سپس قسمت پایانی آن که به منطقه آزاد انزلی می‌رسد با تامین مصالح و اعتبار به اتمام برسد. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مراحل تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین بدون وقفه و شبانه‌روزی در حال انجام است، تصریح کرد: بعد از جلسه با معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور دیگر مشکلی در صحبت تامین مصالح و اعتبار در خصوص تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین وجود نداشته و امیدواریم پیمانکار به تعهدات خود عمل کرده و تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این راه‌آهن باشیم. 

عباسی از تامین اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد تومانی در خصوص تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین خبر داد و گفت: برای تکمیل راه‌آهن رشت_کاسپین ۶۵۰ میلیارد تومان از طریق مصوبه سفر و ۲۵۰ میلیارد تومان متمم تخصیص اعتبار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول