اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشف و پلمب انبار احتکار روغن خودرو در رشت

مدیرکل سازمان صمت گیلان با اشاره به کشف انبار احتکار روغن خودرو در یکی از انبارهای استان گیلان گفت: در بازرسی انجام شده از انبار این واحد صنفی دو هزار و ۸۹ قوطی روغن موتور خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کشف و پلمب شد.

کشف  و پلمب انبار احتکار روغن خودرو در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت بازرسی‌ها در پی کاهش عرضه روغن خودرو اظهار کرد: بعد از حذف ارز ترجیحی، نظارت بر بازار به منظور جلوگیری از انواع احتکار در استان آغاز شده و این روند کماکان ادامه‌دار است. 

وی با اشاره به کشف انبار احتکار روغن خودرو در یکی از انبارهای استان گیلان افزود: با تمرکز بازرسان این اداره کل بر عرضه روغن خودرو در بازار، یک انبار روغن موتور احتکار شده کشف و ضبط گردید. 

مدیرکل سازمان صمت گیلان تعداد تقریبی روغن خودرو کشف شده را بیش از دو هزار قوطی دانست و گفت: در بازرسی انجام شده از انبار این واحد صنفی دو هزار و ۸۹ قوطی روغن موتور خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کشف شد که پرونده تخلف این واحد صنفی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید. 

به گفته پورحیدری با تأکید بر برخورد جدی بازرسان سازمان صمت در برخورد با احتکار روغن خودرو بیان کرد: این واحد صنفی، قیمت روغن‌های موتور با تولید سال ۱۴۰۰ را مخدوش نموده و سپس با قیمت جدید عرضه می‌کرد که با همکاری نماینده نیروی انتظامی پلمب شده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول