اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ترخیص ۱۹ هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادرگیلان

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه ۱۹ هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادر استان گیلان ترخیص شد، گفت: با هماهنگی مدیرکل جهاد کشاورزی مقدار ۵۰۰۰ تن از این روغن جهت تامین نیاز مردم و جلوگیری از عملکرد سودجویان به کارخانجات گیلان اختصاص می‌یابد.

ترخیص ۱۹ هزار تن روغن خوراکی خام از انبارهای بنادرگیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت قوه قضائیه بر فرآیند توزیع کالاهای اساسی اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌های بندری استان که بازرسی از بنادر و انبار‌ها را به طور مستمر در دستور کار خود دارند در بازرسی‌های اخیر در بندر کاسپین با محموله بزرگ ۱۹ هزار تنی روغن خام که توسط یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای کشور وارد شده مواجه شدند که باید یک بازه زمانی غیر ضرور را جهت ترخیص از بندر سپری می‌کرد. 

وی با بیان اینکه دلایل قانونی جهت نگهداری روغن موجود نبوده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با بررسی اسناد، دستور قضایی ترخیص روغن جهت کارخانجات فرآوری این محصول صادر شد. 

دادستان مرکز استان گیلان با توجه به نیاز مردم استان به این کالای اساسی و استقرار کارخانه‌های تولید روغن مایع بزرگ در گیلان افزود: با هماهنگی مدیرکل جهاد کشاورزی مقدار ۵۰۰۰ تن از این روغن جهت تامین نیاز مردم و جلوگیری از عملکرد سودجویان به کارخانجات گیلان اختصاص می‌یابد. 

فلاح میری با هشدار به کسانی که با سوء استفاده از شرایط موجود قصد اخلال در فرآیند توزیع کالاهای اساسی در استان را داشته و به ارزاق عمومی مردم چشم طمع دارند بیان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از حقوق مردم دفاع کرده و با اخلال گران امنیت و اقتصاد جامعه برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول