اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پلمب ۲ کلینیک غیرمجاز پزشکی در رشت

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، دو کلینیک غیرمجاز پزشکی در رشت به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آن توقیف شد

پلمب ۲ کلینیک غیرمجاز پزشکی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت‌های مستمر تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در راستای گشت مشترک از اصناف مختلف که با حضور قاضی یکی از شعب و بازرسین اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف انجام شد دو واحد پزشکی غیرمجاز پلمب شد. 

وی با بیان اینکه دو کلینیک غیرمجاز پزشکی در رشت به دلیل مدیریت افراد بدون صلاحیت و مجوز قانونی، تعطیل و همه تجهیزات آن توقیف شد، گفت: متخلفین این موسسات غیرمجاز به شعبه تعزیرات احضار و تفهیم شدند که اقدمات غیرقانونی آن‌ها می‌توانست سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه شهروندان فقط از طریق مراکز مجاز و معتبر خدمات پزشکی درمانی مورد نیاز خود را دریافت و به هیچ وجه به موسسات غیرمعتبر مراجعه نکنند، افزود: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور درمانی، مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول