اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعضای شورای معادن راه‌های توسعه عمرانی را تسهیل کنند

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید سریعا فضایی فراهم شود که با تامین مصالح و برنامه ریزی و نظارت، قیمت شن و ماسه نه تنها ثابت، بلکه کاهش یابد، گفت: اعضای شورای معادن، راه‌های توسعه عمرانی و رشد و پیشرفت گیلان را تسهیل کنند.

اعضای شورای معادن راه‌های توسعه عمرانی را تسهیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: متولیان حوزه معادن دقت کنند که مصالح مورد نیاز کارگاه‌های عمرانی، سرمایه گذاران و پیمانکاران با توجه به ظرفیت‌های موجود استان، عادلانه توزیع شود و در انحصار فرد و گروهی خاص قرار نگیرد. 

وی با بیان اینکه نباید با سوء مدیریت و به بهانه کمبود مصالح و واردات بی‌سامان شن و ماسه از دیگر استان‌ها، هزینه‌های مردم را افزایش دهیم، گفت: برای ساخت و ساز و توسعه، عمران و آبادانی در حوزه‌های مختلف پروژه‌های عمرانی، راه‌سازی و مسکن، مانع ایجاد نکنیم. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید سریعا فضایی فراهم شود که با تامین مصالح و برنامه ریزی و نظارت، قیمت شن و ماسه نه تنها ثابت، بلکه کاهش یابد، تصریح کرد: اعضای شورای معادن، راه‌های توسعه عمرانی و رشد و پیشرفت گیلان را تسهیل کنند و در این زمینه به هیچ احدی اجازه سنگ اندازی در مسیر توسعه استان را ندهیم. 

استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی جلوی سوء استفاده از معادن گیلان را بگیرند و با برداشت‌کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه‌ها برخورد کنند، افزود: برنامه‌ریزی صحیح و قانونمند بهره برداری از معادن، در زمینه‌های مختلف از جمله تامین مصالح نهضت مسکن در گیلان، توسعه عمرانی و تسریع در پروژه‌ها با مدیریت هزینه‌ها و قیمت‌های مشخص و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی اثربخش است. 

در این جلسه هر یک از اعضای شورای معادن گیلان، نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود شرایط و رفع موانع موجود حوزه معادن ارائه کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول