اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فولاد برنده دربی دارا و ندار فوتبال/ملوان از رسیدن به فینال باز ماند

در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال تیم ملوان بندرانزلی با شکست در مقابل حریف خوزستانی خود از صعود به فینال جام حذفی باز ماند.

فولاد برنده دربی دارا و ندار فوتبال/ملوان از رسیدن به فینال باز ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی بین دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت 21 در ورزشگاه فولاد آرنا آغاز شد که در پایان این مسابقه با نتیجه دو به یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

احسان مرادیان، سینا شاه عباسی، موسی کولی‌بالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، حسین ابراهیمی، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا بازیکنانی هستند که ترکیب فولاد خوزستان مقابل ملوان انزلی را تشکیل می‌دهند.

 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی هم رضا حیدری، رسول ناصربخت، مهدی هاشمی‌نژاد، مهیار زحمتکش، امیرسام نصیری، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، فربد بلوک‌باشی، وحید فارغ، سبحان پسندیده و سجاد بازگیر را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

همانطور که میشد از جایگاه دو تیم حدس زد فولاد خوزستان لیگ برتری توانست با دیکته بازی خود به حریف دسته یکی خود سوار بر بازی باشد و تیم ملوان را به لاک دفاعی ببرد.

ملوانی‌ها تا قبل از دقیقه 36 بازی توانستند دفاع بی‌عیبی را ارئه دهند اما پس از آن یک خطا به نفع فولادی‌ها اعلام شد که در ادامه شیرازه تیم گیلانی از هم پاشید.

در دقیقه 36 فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که در میانه زمین ملوان انزلی، وحید حیدریه با پای چپ ارسال انجام داد که توپ پس از برخورد به زمین و بدون دخالت بازیکنان هر دو تیم به گوشه دروازه رفت تا فولاد با شوت غافلگیرکننده به گل برسد.

پس از گل اول پاس بلند به محوطه جریمه ملوان انزلی را لوسیانو پریرا با یک مهار خوب و پاس در عرض به آیاندا پاتوسی رساند تا او با یک ضربه و عبور دادن توپ از بالای سر دروازه‌بان گل دوم فولاد را به ثمر رساند.

شاگردان مازاریار زارع چند موقعیت جدی در هر دونیمه برای کم کردن فاصله داشتند اما بدشانسی مهاجمان این تیم و درخشش احسان مرادیان این اجازه را به تیم لیگ یکی نداد تا به بازی برگردد.

در پایان ملوان با دو گل شکست خورد تا فولاد خوزستان در فینال حریف  استقلال تهران شود و دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

در دیگر دیدار این مرحله و پیش از این بازی تیم‌‌های استقلال و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال به پایان رسید.

 

 حاشیه
 جواد نکونام و مازیار زارع، سرمربیان دو تیم و هافبک‌های سابق تیم ملی و سرخ آبی‌های پایتخت قبل از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

فولاد برای نخستین بار موفق شد جواز حضور در فینال جام حذفی را به دست بیاورد، پیش از این از استان خوزستان تنها تیم شاهین اهواز فینالیست شده بود؛ تیمی که در سال ۱۳۶۸ به مقام قهرمانی رسید، ملوان هم موفق نشد برای هشتمین بار طعم حضور در دیدار پایانی جام حذفی را بچشد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول