اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایان فصل برای ملوان با باخت مقابل بادران

تیم فوتبال بادران تهران که همراه با فجرسپاسی شیراز و هوادار، سه گزینه صعود به لیگ برتر و سه تیم هم‌امتیاز به حساب می‌آمد، امروز در آخرین مسابقه فصل مهمان ملوان انزلی بود.

پایان فصل برای ملوان با باخت مقابل بادران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شاگردان مازیار زارع از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف بادران تهران رفتند و شاگردان امید روانخواه امید زیادی داشتند تا با کسب پیروزی در این مسابقه و از سوی دیگر توقف یا شکست فجر سپاسی یا هوادار، به لیگ برتر صعود کنند که این اتفاق برای آن‌ها رخ نداد. 

مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار: رضا حیدری، پدرام قاضی‌پور، مهیار زحمتکش، وحید فارغ، اصغر نصیری، فربد بلوکباشی، رسول ناصر بخت، سجاد بازگیر، میعاد یزدانی، ارسالان تفضلی و محسن علافی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

بادران تهران در دقیقه ۲۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سید محسن حسینی، مدافع این تیم با بی‌دقتی و یک ضربه بی‌دقت توپ را به سمت چپ خود زد تا علیرضا حیدری با یک شیرجه خوب آن را دفع کند و شاگردان روانخواه را در گلزنی ناکام بگذارد. 

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نیمه دوم هم بخاطر رفتن برق در ورزشگاه غدیر تهران و توقف بازی هوادار و شهرداری آستارا، با وقفه آغاز شد که در ادامه مسابقه نیز بازهم بادران تهران صاحب یک ضربه پنالتی شد. 

در حالی که رضا کرمانشاهی یک قضاوت بحث‌برانگیز و مورد اعتراض شدید توسط ملوانان داشت، در لحظات پایانی مسابقه در صحنه‌ای که هیچ برخوردی روی مهاجم بادران صورت نگرفت و او با تمارض واضح خود را روی زمین انداخت، اعلام پنالتی کرد تا بادران به دومین پنالتی در این بازی برسد. 

حمیدرضا کاظمی پنالتی اعلام شده به سود بادران را تبدیل به گل کرد و شاگردان روانخواه به برتری یک بر صفر مقابل ملوان رسیدند، اما این برد برای راهیابی آن‌ها به لیگ برتر کافی نبود و بادران با تفاضل گل کمتر نسبت به فجرسپاسی و هوادار، در جایگاه سوم لیگ یک ایستاد و از صعود بازماند. 

ملوان بندرانزلی با ۳۴ بازی و ۴۶ امتیاز در رده یازدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته یک قرار گرفت و نسبت به رده پانزدهمی فصل پیش پیشرفت داشته است که البته انتظارات هواداران این تیم از ملوان بیشتر از این‌ها است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول