اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مشکلی در تامین بنزین نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ضمن تکذیب اخبار غیرواقعی در خصوص اعتصاب رانندگان نفت‌کش گفت: گیلان هیچگونه کمبودی در بنزین ندارد.

مشکلی در تامین بنزین نداریم

کورش بالادست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتشار اخبار کذب در خصوص کمبود بنزین در استان گیلان اظهار کرد: گیلان هیچگونه مشکلی در تامین بنزین ندارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سوختگیری در استان به صورت عادی و روان در جایگاه‌های در حال انجام است، افزود: مردم اطلاعیه‌ها و اخبار مرتبط با این شرکت را از مجاری و کانال‌های موثق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دریافت کرده و به شایعات توجهی نداشته باشند تا روند عادی سوخت‌رسانی با تلاش همکاران پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌داران، پیمانکاران حمل ونقل و رانندگان نفتکش‌ها استمرار داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در تکذیب اعتصاب رانندگان نفتکش‌ها نیز گفت: هیچگونه اعتصابی در کار نیست و رانندگان نفتکش‌ها همچون گذشته به صورت شبانه‌روزی مشغول همکاری با شرکت پخش هستند.

بالادست با بیان اینکه سوخت‌رسانی در گیلان بدون وقفه در حال انجام هست از حضور موثر و تلاش بی دریغ همه‌جانبه رانندگان و فعالان حمل و نقل تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول