اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آخر هفته سرد و بارانی برای گیلانی‌ها

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما در استان خبر داد و گفت: سامانه سرد و بارشی از پنجشنبه وارد استان شده و علاوه بر ارتفاعات و دامنه‌ها، بخشی از جلگه را نیز تا جمعه سفیدپوش می‌کند.

آخر هفته سرد و بارانی برای گیلانی‌ها

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت توده‌هوای ناپایدار در منطقه است.

وی با اشاره به فعالیت توده‌هوای مستقر در گیلان، افزود: این سامانه ابرناکی، مه‌آلود بودن هوا، بارندگی در برخی نقاط و وزش باد تا پنجشنبه را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای آخر هفته در استان، گفت: از پنجشنبه بانفوذ سامانه بارشی ک سرد روند کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد گاها شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف و کولاک تا شنبه پیش‌بینی می‌شود.

دادرس با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان برای روز جمعه نیز بیان کرد: عصر جمعه تا شنبه با توجه به برودت هوا علاوه بر ارتفاعات و دامنه‌ها، در برخی نواحی جلگه‌ای شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و همچنین برف محیا است.

وی همچنین از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و افزود: این سامانه مخاطره‌آمیز از پنجشنبه تا صبح شنبه به جهت ورود سامانه بارشی و سرد صادرشده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول